alles rijd weer op alles...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2011 22:19 #1087199
door V700 register
Vandaag zijn er 2 monteurs bezig geweest aan 2 auto's. 1tje ergens in het oosten en 1tje ergens in het noorden. Resultaat: Hzwdn rijd nu ook weer op benzine en Amerigo rijd nu ook weer op lpg heheh...
Kijk , dat is vooruitgang, maar niet in de "portemonnai" Ooh oooh was ik maar niet een zmp-er maar een werknemer, dan kreeg ik tenminste vakantiegeld deze maand...
Bij de ene is behalve het benzinefilter ook nog de injectorrail, de benzinedrukreglaar ,de lmm, de ecu en het brandstofrelais vervangen/geruild alvorens er achter te komen dat de temperatuursensor de ( ook een ) boosdoener was ! Tjong jonge.. wat een werk maar blij dat ie het weer doet. Als ik die groene weer verkoop dan is ie in ieder geval al een stukje beter...
Bij Amerigo was e.e.a toch verkeerd aangesloten en zat er een nippeltje scheef in de verdamper. Oei..Dat heeft ondanks deze warme dag voor een ijsballet in de motorruimte gezorgd...
Maar goed, samengevat, het gaat weer de goede kant uit ... op de sleuteldag gaan we weer verder...
Groeten Rudiger
alles rijd weer op alles... is gemaakt door V700 register
Vandaag zijn er 2 monteurs bezig geweest aan 2 auto's. 1tje ergens in het oosten en 1tje ergens in het noorden. Resultaat: Hzwdn rijd nu ook weer op benzine en Amerigo rijd nu ook weer op lpg heheh...
Kijk , dat is vooruitgang, maar niet in de "portemonnai" Ooh oooh was ik maar niet een zmp-er maar een werknemer, dan kreeg ik tenminste vakantiegeld deze maand...
Bij de ene is behalve het benzinefilter ook nog de injectorrail, de benzinedrukreglaar ,de lmm, de ecu en het brandstofrelais vervangen/geruild alvorens er achter te komen dat de temperatuursensor de ( ook een ) boosdoener was ! Tjong jonge.. wat een werk maar blij dat ie het weer doet. Als ik die groene weer verkoop dan is ie in ieder geval al een stukje beter...
Bij Amerigo was e.e.a toch verkeerd aangesloten en zat er een nippeltje scheef in de verdamper. Oei..Dat heeft ondanks deze warme dag voor een ijsballet in de motorruimte gezorgd...
Maar goed, samengevat, het gaat weer de goede kant uit ... op de sleuteldag gaan we weer verder...
Groeten Rudiger
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2011 22:27 #1317716
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Fijn!
Goed te horen Rudiger,
Tot volgende week!
Tot volgende week!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-05-2011 22:50 #1317720
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goede berichten
dat is goed nieuws!
en goed voor de verkoop.
Nu mag het eigenlijk geen prbleem meer zijn.
ik wist alleen niet dat je personeel had.
maar dat doet er ook niet toe.
en goed voor de verkoop.
Nu mag het eigenlijk geen prbleem meer zijn.
ik wist alleen niet dat je personeel had.
maar dat doet er ook niet toe.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
25-05-2011 00:29 #1317736
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Mooi
Mooi Rudiger!
Dat Amerigo weer LPG hapt!
Ben toch heel benieuwd wat er nou fout was!?
Groeten,Gerben
Dat Amerigo weer LPG hapt!
Ben toch heel benieuwd wat er nou fout was!?
Groeten,Gerben
Moderators: Jerry Stam