Kentekenplaten gestolen 05-PRF-7
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het oude volgnummer meldt hij af bij de RDW.
Op zich dicht genoeg zodat er geen 2 geldige sets in omloop kunnen zijn.
Wel jammer dat het zo makkelijk van de auto afjatten is, en dat het (kennelijk) ook zo de moeite is.
Amerikaanse platen krijgen overigens geen volgnummer las ik bij de RDW..... Is natuurlijk geen plek voor.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met een aangifte kun je het moment dat je merkte dat ze weg waren vastleggen en heb je bewijs dat jij eventuele criminele daden (verkeersovertredingen, tanken zonder betalen etc) niet door jou zijn begaan. Een aangifte telt als bewijs zwaarder dan je herinnering, zeker als je m hebt gedaan voordat je op de hoogte was dat zoiets met jouw gestolen platen is gedaan. Als je pas aangifte doet nadat je dat gemerkt is is het een beetje duidelijk dat je je aan het indekken bent.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij het politieburo was het vanochtend al wel druk maar 't was nog niet open.
maar deze platen zijn al een tijdje niet meer legaal tenzij je een vermelding heb op kenteken.Michael Oud schreef : U weet allemaal wat er voorop mijn auto zit?
Kun je ook gewoon bestellen, zonder legitimatie en kentekenbewijs.
en vallen dan onder naam kentekenplaten
regelmatig gezien dat de jongelui weer aan het schroeven zijn bij een Politie controle
met oom agent ernaast aan het schrijven. of zelfs dat ze de wagen moeten laten staan (2 van die plaatjes)
dat is het leuke om nabij een vaak gebruikt politie controle punt te wonen
Citaat van de RDW:
"Een klant wil kentekenplaten van het model 18.2 (Amerikaans model). Mag dit?: Dan moet op het kentekenbewijs vermeld staan dat dit model is toegestaan."
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik geef ook aan dat ze onder de <a href=" www.funplaten.nl/shopexd.asp?id=75&d...eel+%2D+zonder+kader ">naamplaten/funplaten vallen.Michael Oud schreef : Dat is het punt dat ik wil maken: het hele kentekensysteem is niet waterdicht. Je kunt ze bestellen zonder je te legitimeren, zonder een kenteken te laten zien, en met een relatief kleine pakkans.
het is zelfs nu nog mogelijk om gewoon gele platen (zonder blauw EU stukje) te bestellen met je eigen kenteken.
voor de correctheid geven de balie medewerkers vaak aan " zijn alleen bedoeld om op te hangen in de schuur / werkplaats"
van al mijn auto's die ik in het verleden heb gehad, heb ik er wel een van liggen.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm