toevallig gezien op internet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 22:46 #1315553
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja
Alleen jammer van die aerodynamica die waardes zijn nu wel heel erg laag geworden.
Verlagen prima maar doe het dan ook goed, zou er dus voor kiezen om lucht vering te instaleren wat je leeg kan laten lopen zodat je ook een bodemschraper in het groot(vergelijk met een golfje) hebt, maar is wel de beste straf geweest hehehe.
Tom.
Verlagen prima maar doe het dan ook goed, zou er dus voor kiezen om lucht vering te instaleren wat je leeg kan laten lopen zodat je ook een bodemschraper in het groot(vergelijk met een golfje) hebt, maar is wel de beste straf geweest hehehe.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 23:16 #1315560
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic verlagen
Ik heb best wel wat geld over mijn hobby, maar als ik zie hoe dit geld besteed wordt draait mijn maag om, wat een gedrocht.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 00:39 #1315570
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ehm??
Als iemand een zwaar ongeluk heeft gehad de tekst; 'zo die is gestraft' posten omdat de auto niet jouw smaak is??
Ik denk dat ik even de psychiatrische inrichting bel om je op te laten nemen....
Idioot!!!!!
Ik denk dat ik even de psychiatrische inrichting bel om je op te laten nemen....
Idioot!!!!!
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 00:47 #1315571
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Jooaa!! Vechte! Vechte! lol
Misschien kunnen we de boel beter hernoemen naar "FightClub" ?
Blijft altijd leuk en spannend hier!
Verder hou ik me neutraal
(Al is de wagen oerlelijk en echt niet mijn smaak, en heeft Jelmar een goed punt, zou zomaar best kunnen zijn dat de persoon een verlamming of andere schade heeft opgelopen, iniedergeval een flink schok.)
Groeten,Gerben
PS> Op de topicstart fotos, die velgen, ze lijken er wel op te zijn "ge-photoshopped".
Blijft altijd leuk en spannend hier!
Verder hou ik me neutraal
(Al is de wagen oerlelijk en echt niet mijn smaak, en heeft Jelmar een goed punt, zou zomaar best kunnen zijn dat de persoon een verlamming of andere schade heeft opgelopen, iniedergeval een flink schok.)
Groeten,Gerben
PS> Op de topicstart fotos, die velgen, ze lijken er wel op te zijn "ge-photoshopped".
- Frank van der Zee (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 20:34 #1315682
door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Wat
ik me altijd afvraag bij dat soort outfits. Hoe kom je over een verkeersdrempel heen?
Schuin aansnijden en dan met 0 km erover?
Mazzel
Schuin aansnijden en dan met 0 km erover?
Mazzel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 21:03 #1315686
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pump it up
zo systeem wil ik ook wel.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 21:18 #1315696
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Auto is al zo vaak voorbij
Auto is al zo vaak voorbij gekomen, en is inderdaad voorzien van Air-Ride.
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-05-2011 10:31 #1316159
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook citeren moet je leren.
Als je dan al aanstoot neemt aan de woorden op een forum (wat niet per se hoeft: een beetje relativeren kan nooit kwaad), lees dan eerst even goed en zuig niet zelf een citaat uit je duim. Ik schrijf letterlijk: "De straf was echter niet mild." Dat klinkt en leest niet alleen anders dan "zo, die is gestraft", het betekent ook wat anders.
Deze draak van een auto reed in Engeland rond en kon met zo'n lage basis dus alleen rondjes draaien op de M4. Die moest dus een flink eind omhoog komen. We kunnen dan ook vaststellen dat dit een nieuw type kniel-Volvo was, speciaal ontworpen voor Oma, zodat ze geen al te hoge instap had.
Deze draak van een auto reed in Engeland rond en kon met zo'n lage basis dus alleen rondjes draaien op de M4. Die moest dus een flink eind omhoog komen. We kunnen dan ook vaststellen dat dit een nieuw type kniel-Volvo was, speciaal ontworpen voor Oma, zodat ze geen al te hoge instap had.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-05-2011 23:22 #1316217
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lief zijn voor elkaar!!!
Hallo Heren
Zoals onze voorzitter al een paar keer gezegd heeft: Tel tot tien voor je reageert en lees het daarna nog eens na. Dat geldt zowel voor iemand die een reageert op een "gewoon" bericht als voor mensen die reageren op iets wat in hun beleving niet netjes geformuleerd is.
Het leven is al zo kort, zoals we <a href="/node/38479" target="_blank">hier</a> hebben kunnen lezen.
groetjes
Mathy (moderator)
Zoals onze voorzitter al een paar keer gezegd heeft: Tel tot tien voor je reageert en lees het daarna nog eens na. Dat geldt zowel voor iemand die een reageert op een "gewoon" bericht als voor mensen die reageren op iets wat in hun beleving niet netjes geformuleerd is.
Het leven is al zo kort, zoals we <a href="/node/38479" target="_blank">hier</a> hebben kunnen lezen.
groetjes
Mathy (moderator)
Moderators: Jerry Stam