Offtopic: Zwarte Opel Kadett E gejat in Eindhoven [gevonden!]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 17:57 #1086863
door V700 register
Offtopic: Zwarte Opel Kadett E gejat in Eindhoven [gevonden!] is gemaakt door V700 register
Hallo Volvorijders,
Een iets treuriger berichtje, als dit mag in het forum? De Opel Kadett E van mijn huisgenote (YV85BK) is onlangs gestolen in Eindhoven. Mocht iemand een oud zwart opeltje zien rijden (het zijn er niet meer zo heel veel) dan wordt een berichtje zeer gewaardeerd. Een beetje auto-minded publiek laat toch geen tegenligger onbekeken voorbij gaan?
groeten,
Folkert
Vandaag, 10 mei, bericht gekregen dat de auto in Almere-Haven is gevonden (heu?!) Schijnt nog in o.k. staat te verkeren, morgen eens kijken...
Een iets treuriger berichtje, als dit mag in het forum? De Opel Kadett E van mijn huisgenote (YV85BK) is onlangs gestolen in Eindhoven. Mocht iemand een oud zwart opeltje zien rijden (het zijn er niet meer zo heel veel) dan wordt een berichtje zeer gewaardeerd. Een beetje auto-minded publiek laat toch geen tegenligger onbekeken voorbij gaan?
groeten,
Folkert
Vandaag, 10 mei, bericht gekregen dat de auto in Almere-Haven is gevonden (heu?!) Schijnt nog in o.k. staat te verkeren, morgen eens kijken...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 18:17 #1315496
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic foto
heb je misschien een foto?Ja ik weet hoe een opel E kadett eruit ziet, maar misschien zitten er nog opvallende kenmerken op, leuke velgen, stripping, etc?
Ik studeer in Eindhoven, dus kom er zeer regelmatig
Ik studeer in Eindhoven, dus kom er zeer regelmatig
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 18:21 #1315498
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helaas geen foto...
Helaas niet, het is een zwarte driedeurs (hatch) met standaard Opel wieldopjes, wat roest onderaan bij de achterste spatborden en het kenteken staat boven vermeld.
Wat studeer je trouwens? Ik zit op het kleine automotive-pth'tje weggestopt in de hoek op het TU-terrein, en rij je dan ook met die smakelijke 760?
Wat studeer je trouwens? Ik zit op het kleine automotive-pth'tje weggestopt in de hoek op het TU-terrein, en rij je dan ook met die smakelijke 760?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 20:02 #1315509
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic damnit, altijd weer de
damnit, altijd weer de kadett die gejat word, installeer altijd een startonderbreker en een stuurslot want die auto is veel te makkelijk te jatten.
found out the hard way
found out the hard way
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 20:02 #1315510
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gestolen?
Hij staat nog niet geregistreerd als gestolen, nog geen aangifte gedaan?
Enne, vanuit moderators-oogpunt:Ik heb er geen bezwaar tegen, als men elkaar met dit soort oproepen helpt, als autoliefhebbers onder elkaar.We hebben hier al eens een SAAB gehad en een Amazon, Opel kan er ook nog wel bij.
Enne, vanuit moderators-oogpunt:Ik heb er geen bezwaar tegen, als men elkaar met dit soort oproepen helpt, als autoliefhebbers onder elkaar.We hebben hier al eens een SAAB gehad en een Amazon, Opel kan er ook nog wel bij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 20:05 #1315512
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic En een 340
En toch ook een keer een 340, staat me bij. Was een wat zeldzamer type, met een gewone versnellingsbak ofzoiets.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 22:27 #1315546
door V700 register
15 jaar geleden hebben ze van mij , een <a href=" upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e...May_1962_1498_cc.JPG " target="_blank" onclick="window.open('/ upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e...May_1962_1498_cc.JPG ','','');return false;">Ford Consul uit 1962 gestolen. Was ook rechtsgestuurd,maar dan zwart en met rode lederen bekleding.
Die is niet meer teruggevonden, en zeldzaam en opvallend zijn deze zeker! Inmiddels ben ik zelfs het kenteken vergeten en zoek gemaakt maar jammer is het nog steeds...
Topicstarter, succes, ik hoop dat ie teruggevonden word, ik kijk ook mee/uit ( in Amsterdam)
Beantwoord door V700 register in topic Ford
15 jaar geleden hebben ze van mij , een <a href=" upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e...May_1962_1498_cc.JPG " target="_blank" onclick="window.open('/ upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e...May_1962_1498_cc.JPG ','','');return false;">Ford Consul uit 1962 gestolen. Was ook rechtsgestuurd,maar dan zwart en met rode lederen bekleding.
Die is niet meer teruggevonden, en zeldzaam en opvallend zijn deze zeker! Inmiddels ben ik zelfs het kenteken vergeten en zoek gemaakt maar jammer is het nog steeds...
Topicstarter, succes, ik hoop dat ie teruggevonden word, ik kijk ook mee/uit ( in Amsterdam)
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
09-05-2011 22:30 #1315549
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Verweg gereden?
Er rijdt hier in het Noorden sinds een paar dagen een zwart kadetje rond....
Heb hem al een paar keer gespot.
Kenteken weet ik alleen niet
Groeten,Gerben
Heb hem al een paar keer gespot.
Kenteken weet ik alleen niet
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 10:09 #1315604
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt voor de reacties!
@ Gerben
Dan zijn ze een eind wezen rijden! Kleine kans dat het hem is natuurlijk. Mocht je hem nog zien: karakteristiek is de 'weggesneden' hemel. Karton zit er nog wel maar is kaal en je zit naar de lijmvlekken te kijken. Roestige deuk(je) ik geloof linksachter op de achterklep. Roest aan de voorkant van de achterste wielkasten. Het gaat om een 1.4.
@Baseman
Heb het nog eens nagevraagd, aangifte is vorige week donderdag gedaan dus er gaat nu nog een belletje naar de politie waarom ze hun werk (weer) niet voor elkaar hebben
Dan zijn ze een eind wezen rijden! Kleine kans dat het hem is natuurlijk. Mocht je hem nog zien: karakteristiek is de 'weggesneden' hemel. Karton zit er nog wel maar is kaal en je zit naar de lijmvlekken te kijken. Roestige deuk(je) ik geloof linksachter op de achterklep. Roest aan de voorkant van de achterste wielkasten. Het gaat om een 1.4.
@Baseman
Heb het nog eens nagevraagd, aangifte is vorige week donderdag gedaan dus er gaat nu nog een belletje naar de politie waarom ze hun werk (weer) niet voor elkaar hebben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-05-2011 15:35 #1315642
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gerben
Was het de auto die Gerben zag rijden???
Moderators: Jerry Stam