RDW lang bezig...
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-05-2011 12:27 #1086809
door Gerben Mol
RDW lang bezig... is gemaakt door Gerben Mol
Hallo Volvisti,
Ik heb zo'n 2 weken geleden de papieren van mijn oude 740 (gekocht en gesloopt door Ceska) opgestuurd naar de RDW om uit het register te laten verwijderen.
Zonet weer gecheckt: De wagen staat nog steeds in het register...en van de RDW heb ik niks vernomen.
Vorige keren was het binnen 2-3 dagen gebeurd.
???
Groeten,Gerben
Ik heb zo'n 2 weken geleden de papieren van mijn oude 740 (gekocht en gesloopt door Ceska) opgestuurd naar de RDW om uit het register te laten verwijderen.
Zonet weer gecheckt: De wagen staat nog steeds in het register...en van de RDW heb ik niks vernomen.
Vorige keren was het binnen 2-3 dagen gebeurd.
???
Groeten,Gerben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
06-05-2011 12:29 #1315114
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Dan zul je toch echt bij de
Met vriendelijke groet, Ziko
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
06-05-2011 12:30 #1315115
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Correct
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2011 13:55 #1315122
door V700 register
Heb je het kentekenbewijs aangetekend opgestuurd ? Zo ja kun je het nakijken of je brief is aangekomen, zo nee zou ik rdw (eventueel via hun site) de mededeling doen wat je hebt gedaan. Misschien is e.e.a. zoek geraakt...
Ik heb ook wel meerderekentekenbewijzen metverzoeken tot sloop naar RDW verstuurd 2 weken is zo'n beetje de tijd dat je via brief de vergunning(en) krijgt.
Succes!
Beantwoord door V700 register in topic rdw
Heb je het kentekenbewijs aangetekend opgestuurd ? Zo ja kun je het nakijken of je brief is aangekomen, zo nee zou ik rdw (eventueel via hun site) de mededeling doen wat je hebt gedaan. Misschien is e.e.a. zoek geraakt...
Ik heb ook wel meerderekentekenbewijzen metverzoeken tot sloop naar RDW verstuurd 2 weken is zo'n beetje de tijd dat je via brief de vergunning(en) krijgt.
Succes!
Moderators: Jerry Stam