is zoiets ook niet leuk voor ons?
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvokv.nl/index.php?option=com_cont...atid=25:activiteiten " target="_blank">klik
Ook een keer leuk voor onze club wellicht ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik bijt het puntje van mijn tong af...EndlessQuest schreef : Bedoel je nou die ontzettend mooie site waar men er klaarblijkeleijk wel in geslaagd is de goedwerkende en gebruikersvriendelijke PhPbb forum software te integreren in een site die er modern uitziet en waar een hele sectie met documentatie beschikbaar is, of gaat het om de sleuteldag voor dames?
maar NEEE..... ik bedoelde het evenement
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groet Kilat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier in de regio rijdt een vrouwelijke wegenwacht. Het had de zus van Hulk Hogan kunnen zijn. Ooit trof ik haar bij een slecht /niet startende 850.
"accuutje wisselen kennie zelluf wel, toch jochie ?"
-Nou, eigenlijk niet.
"ben jij nou een vent? "
Ze haalde de woorden uit mijn mond, zal ik maar zeggen. Maar inderdaad, op zich is het basispakket misschien het overwegen waard.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Bedoel je nou die ontzettend mooie site waar men er klaarblijkeleijk wel in geslaagd is de goedwerkende en gebruikersvriendelijke PhPbb forum software te integreren in een site die er modern uitziet en waar een hele sectie met documentatie beschikbaar is, of gaat het om de sleuteldag voor dames?
Die club heeft er een tenenkrommende 8 jaar over gedaan om van iets zeer antieks tot dit te komen. Ik heb toendertijd wel eens getipt om deze site als voorbeeld te nemen van hoe het moet.
Kortom, af en toe aanpassen aan de stand der techniek...