Liefhebbers,
Ik vandaag even niet zo'n liefhebber.... Moeders komt thuis en meld dat het deurpalletje van de 945 niet meer beweegt met de afstandbediening en op slot blijft. Ik denk gelijk weer terug aan een actie een paar jaar geleden waarbij het fameuze stangetje (degene die dat verzonnen heeft mag van mij standrechtelijk.. nee dat gaat wat ver) van de 745 wat mij toen diverse schrammen op de hand opleverde want je moet een soort slangen handje hebben om het haakje in het oogje en de geleiding over het stangetje te krijgen. En ja hoor exact dezelfde constructie in de 945 man man wat een armoe is dat! Geen lantaarn geeft voldoende licht in die hoek en wat een gepiel op de vierkante centimeter. Met mijn lompe handjes duurde het ca. 20 minuten voordat ik het stangetje er in het oogje had helaas te vast gedraaid en kreeg hem niet los gedraaid om uiteindelijk het witte gat te bereiken. Enfin weer eruit iets losser gedraaid waardoor dat &%^$ ding helemaal alle kanten op draait en na weer 15 minuten pielen zat dat ding weer erin. Stekkertjes erop paneeltje terug, raamslinger ( moet ik toch eens een keer automatiseren) daarvoor eerst even getest natuurlijk en het werkte weer. Maar persoonlijk vind ik dit ontwerp een van de bloopers van Volvo. (inmiddels heeft men geleerd want het systeem van de V70 is compleet anders en zelfs Lomwelproof)
Dat ik het maar kwijt ben.