bijzondere vraag uit frankrijk
- Siang Phoa
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2011 10:27 #1314052
door Siang Phoa
Beantwoord door Siang Phoa in topic idee?
Constand,
koop eens het krantje "la vie de l'auto" , daar staan allerlei evenementen in, vaak gerubriceerd op département. Ook veel annonces, alhoewel Volvo meestal in de noordelijker provincies te vinden zijn.
Groet aan J.
@ Geejee,
proficiat, je maakt er ongetwijfeld weer iets heel moois van.
koop eens het krantje "la vie de l'auto" , daar staan allerlei evenementen in, vaak gerubriceerd op département. Ook veel annonces, alhoewel Volvo meestal in de noordelijker provincies te vinden zijn.
Groet aan J.
@ Geejee,
proficiat, je maakt er ongetwijfeld weer iets heel moois van.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2011 12:04 #1314057
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja...
Bizon? Maar snuffel eens rond op leboncoin.fr. Daar kun je vast wel iets van je goesting vinden.
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-04-2011 16:58 #1314067
door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic Dag Siang, leuk je hier te
Dag Siang, leuk je hier te treffen !! La vie de L auto behoort hier altijd tot de verplichte literatuur, en is inmiddels al twee maal aangeschaft en weer geruild met auto vriendjes hier.Vanmorgen naar Cuers geweest waar een grote sloper zit, hij had vier leuke Ford Anlia S staan waar ik vele jaren mee gespeuld heb.Toch maar niet meer aan beginnen.Morgen staat op het prgram het APK klaar maken van een MG A van een hollandse vriend.Uit Cuers komend zag ik langs de weg een bijzondere ""kleinwagen"" open en met twee plexi schermpjes, morgen er maar eens even langs op de Transalp, je weet tenslotte maar nooit. Hartelijke groet , ook van J constant
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2011 17:55 #1314162
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 740 in Frankrijk
Ik denk dat mijn Franse 740 GL break wordt bedoeld. Die stond inderdaad in Grasse. We zijn er echter intussen mee terug naar Nederland gereden (14 uur 125 km/u, 1:12) want een clublid heeft hem gekocht. Mede dankzij verschillende tips op de 740 site slipt bovendien de automaat nu niet meer (nieuwe olie in laten doen voor de reis van Frankrijk naar Nederland), maar toen dat bleek hadden we de prijs al afgesproken. Succes met de club en de Volvo'sLo Bouwens
- Constant Thomkins
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2011 08:11 #1314228
door Constant Thomkins
Beantwoord door Constant Thomkins in topic dank voor je bericht Lo,
dank voor je bericht Lo, inderdaad jouw auto bedoelde ik.Omdat ik lang in het zuiden zit, dacht ik eea te combineren en nam ik eerder geen contact met je op.Je advertentie kon ik met geen mogelijkheid terug vinden.groet constant thomkins
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-04-2011 23:17 #1314314
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Le nom: "petit Francois"
Vandaag een hele trein reis gemaakt, voor het eerst na >50 jaar weer mogen beleven. Om 10.00 uur van huis naar c.s. Utrecht gebracht. En toen..., paps met dochter, mèt een "survival tas", bij een kaartjes automaat gestaan en de "goede trein (?)" naar Lochem genomen. Wat een wereld reis! (kreeg ook nog bijna een boete van 35 euro voor een "verkeerd" kaartje). Lo heeft ons op het mini station van Lochem (alleen diesel treintjes) opgehaald en om 13.00 uur (!) waren we bij hem thuis. De terugreis, 110 km, in 75 minuten ging een stuk sneller. Wat een mooie baksteen! Meer hierover later op dit forum.
(Lo, bedankt voor de gastvrijheid, de perfecte afhandeling, de vele (unieke) historie documenten en de prachtige verhalen. En uiteraard de puntgave voiture! Je hoort nog!)
(Lo, bedankt voor de gastvrijheid, de perfecte afhandeling, de vele (unieke) historie documenten en de prachtige verhalen. En uiteraard de puntgave voiture! Je hoort nog!)
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-04-2011 00:37 #1314323
door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic En gefeliciteerd maar weer,
Ik ben benieuwt naar de foto's en live natuurlijk
Groetjes Bouke
Groetjes Bouke
Moderators: Jerry Stam