Spuiter en laswerk regio Heerenveen
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 20:29 #1086558
door Chris Boessenkool
Spuiter en laswerk regio Heerenveen is gemaakt door Chris Boessenkool
Ola,
net terug van een paar fijne dagen in Düsseldorf, wordt er Apeldoorn bijna een uitzwaaiende achterkant van een ovbus in de zijkant van mijn mooie 940 gedrukt. De chauffeur had het gelukkig meteen in de gaten en stopte meteen. Schade viel mee, lak is van de spiegel af, had erger kunnen zijn... Raar gevoel krijg je dan zeg als je rustig staat te wachten voor het stoplicht en dan opeens een hoek/zij/achterkant van een bus in je snufferd krijgt, brrrr. Daarna is de boel keurig afgehandeld door de chauffeur, erg prettig.
Nu ben ik dus op zoek naar een goede spuiter, iemand ervaringen in de regio Heerenveen?
Het tweede onderwerp, laswerk, is een beetje off-topic. De Swift van mn vriendin is afgekeurd op een rotte plek en moet dus gelast worden (lastige plek). Hier dezelfde vraag, kan, kent of weet iemand iets in de regio Heerenveen?
groeten,
Chris
net terug van een paar fijne dagen in Düsseldorf, wordt er Apeldoorn bijna een uitzwaaiende achterkant van een ovbus in de zijkant van mijn mooie 940 gedrukt. De chauffeur had het gelukkig meteen in de gaten en stopte meteen. Schade viel mee, lak is van de spiegel af, had erger kunnen zijn... Raar gevoel krijg je dan zeg als je rustig staat te wachten voor het stoplicht en dan opeens een hoek/zij/achterkant van een bus in je snufferd krijgt, brrrr. Daarna is de boel keurig afgehandeld door de chauffeur, erg prettig.
Nu ben ik dus op zoek naar een goede spuiter, iemand ervaringen in de regio Heerenveen?
Het tweede onderwerp, laswerk, is een beetje off-topic. De Swift van mn vriendin is afgekeurd op een rotte plek en moet dus gelast worden (lastige plek). Hier dezelfde vraag, kan, kent of weet iemand iets in de regio Heerenveen?
groeten,
Chris
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 20:46 #1313528
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Herstel via dealer
Kan je hiet niet laten herstellen via de Dealer?
Voor het laswerk zou je eens bij Klaassen in Langezwaag kunnen vragen (buurman van Harnt)
Hebben ook aan mijn Volvo gelast (nieuwe vloerplaat en accubak)
Groeten,Gerben
Voor het laswerk zou je eens bij Klaassen in Langezwaag kunnen vragen (buurman van Harnt)
Hebben ook aan mijn Volvo gelast (nieuwe vloerplaat en accubak)
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 20:52 #1313531
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Buurman
Wou ik ook net gaan zeggen, Autobedrijf Klaassen in Langezwaag. Heeft ook mijn accubak aangepakt.
Groetjes Harnt
Groetjes Harnt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 22:16 #1313546
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Spuitwerk
Afgelopen zaterdag Bert N zijn nieuw gespoten witte 740 bewonderd. Prachtig geworden. Staat wel een post over op het forum. Staat me bij dat hij het ook bij hem in de buurt (Gorredijk) had laten doen. <a href="/node/33202">
www.volvo700vereniging.nl/node/33202
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 22:23 #1313549
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klopt,
Ik heb het laten doen bij Haasjes in Gorredijk (waarom nu dikke letters en uitschakelen lukt niet) Ook kan hij daar lassen en was niet duur
[edit moderator: Dikke letters uitgezet]
[edit moderator: Dikke letters uitgezet]
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 22:41 #1313554
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic meneer haasjes was wel duur
meneer haasjes was wel duur met spiegels spuiten en 4 deurgrepen. Wou meneer 175 euro voor hebben (zou samen met de auto van bert)
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 22:44 #1313555
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Haasje hier of daar? moll?
Ben eigenlijk wel benieuwd waar die "Haasjes" zit....?
Achter Moll ofzo?
Woon in Gorredijk maar heb hem nog niet voorbij zien komen...
Groeten,Gerben
Achter Moll ofzo?
Woon in Gorredijk maar heb hem nog niet voorbij zien komen...
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Minder
Meer
19-04-2011 22:47 #1313556
door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Combinatie lassen?
@Chris
Waar je hem ook maar laat lassen, misschien kunnen we het laswerk 'combineren', mijn 480 heeft ook wat laswerk nodig, je kijkt zo de dorpels in
Groeten,Gerben
Waar je hem ook maar laat lassen, misschien kunnen we het laswerk 'combineren', mijn 480 heeft ook wat laswerk nodig, je kijkt zo de dorpels in
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2011 09:18 #1313587
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haasjes zit inderdaad achter
Moderators: Jerry Stam