Snoepje van de week?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Lekker vol, in ieder geval 1 ongerimpeld deurpaneel. De prijs is vreemd laag als de auto ook zo mooi is als lijkt. Zelfs als je nog BPM moet betalen... Op z'n minst interessant voor de zoekende liefhebber, lijkt me.
Joost
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Pietjeprecies schreef : Op de foto van de motorruimte lijken de veerpoten en het schutbord grijs (of heel smerig).
Ook de antennehouder lijkt wit! En idd de motorruimte is grijs van binnen. Het zou me niet verbazen als het niet de originele kleur is. Hij is wel erg mooi voor weinig geld.
Rob K.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik dacht dat in Nederland de 940's van '97 altijd met een blokjesgrille geleverd zijn, maar in het buitenland was dat wel eens anders, dus het kan origineel zijn (auto is geimporteerd). Hij zit wel scheef, trouwens.MaartenG schreef : En het is een turbo, moet er dan ook niet een turbo grill opzitten of is dat niet zo?
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Geen idee wat dit is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Een schuifdak en LPG. Dat er op en ik had al op de stoep gestaan.MaartenG schreef : En de auto is inderdaad wel heel erg wit. Rudiger!!! Kijken!!!
Maar ik ben het ermee eens, het ziet er goed uit op een paar kleine details na...
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Dat rare plaatje op de kokerbalk linksachter baart me meer zorgen. Voor de rest lijkt ie voor dat geld niet verkeerd maar rijden en goed kijken is nog altijd de beste remedie.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.