Snoepje van de week?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 20:33 #1086108 door V700 register
Snoepje van de week? is gemaakt door V700 register
<a href=" link.marktplaats.nl/434686018 "> link.marktplaats.nl/434686018
Lekker vol, in ieder geval 1 ongerimpeld deurpaneel. De prijs is vreemd laag als de auto ook zo mooi is als lijkt. Zelfs als je nog BPM moet betalen... Op z'n minst interessant voor de zoekende liefhebber, lijkt me.
Joost

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 20:42 #1310568 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overgespoten?
Op de foto van de motorruimte lijken de veerpoten en het schutbord grijs (of heel smerig).
V.w.b de rimpels: Het valt me op dat de grijze deurpanelen van latere 940's (vanaf '97 ofzo) meestal niet rimpelen. Die van mij ook niet

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 20:47 #1310570 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Overgespoten II

Pietjeprecies schreef : Op de foto van de motorruimte lijken de veerpoten en het schutbord grijs (of heel smerig).

Ook de antennehouder lijkt wit! En idd de motorruimte is grijs van binnen. Het zou me niet verbazen als het niet de originele kleur is. Hij is wel erg mooi voor weinig geld.
Rob K.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 20:52 #1310574 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helaas rimpels
Helaas Pieter mijn '97 er heeft wel de nodige rimpels in de deurbekleding. Ik dacht juist dat alleen de oudere jaren er geen last van hadden, Iets met minder mileuvriendelijke maar wel rimpelloze verlijming... :-) En de auto is inderdaad wel heel erg wit. Rudiger!!! Kijken!!! En het is een turbo, moet er dan ook niet een turbo grill opzitten of is dat niet zo?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 21:04 #1310576 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic gril

MaartenG schreef : En het is een turbo, moet er dan ook niet een turbo grill opzitten of is dat niet zo?

Ik dacht dat in Nederland de 940's van '97 altijd met een blokjesgrille geleverd zijn, maar in het buitenland was dat wel eens anders, dus het kan origineel zijn (auto is geimporteerd). Hij zit wel scheef, trouwens.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 22:02 #1310584 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Scherp opgemerkt...
Inderdaad de gril, het motorcompartiment, de "witte" antenne en zo, beetje dubieus. Overigens met die km. stand (?) en een automaat (!) is ie inderdaad niet duur. Maar ik zie ook links achter bij de drempel, hoekje vlakbij achterwiel, een raar rechthoekig meegespoten "plaatje"...? (of hoort dat zo.... )
Geen idee wat dit is.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 22:37 #1310592 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik mis nog wat ...

MaartenG schreef : En de auto is inderdaad wel heel erg wit. Rudiger!!! Kijken!!! 

Een schuifdak en LPG. Dat  er op  en ik had al op de stoep gestaan.
Maar ik ben het ermee eens, het ziet er goed uit op een paar kleine details na...

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 22:48 #1310594 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Overgespoten?
Volgens mij is de kleur wel origineel. Doordat het motorcompartiment heel smerig is lijkt het dat de binnenschermen grijs zijn, maar kijk maar goed, ze zijn echt (smerig) wit.
Dat rare plaatje op de kokerbalk linksachter baart me meer zorgen. Voor de rest lijkt ie voor dat geld niet verkeerd maar rijden en goed kijken is nog altijd de beste remedie.

Groeten, Jan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 23:41 #1310611 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rare plaatje
Er staat er ook 1 in lichtenvoorde. Uiterlijk twee druppels water . Prijs ietsje duurder. Heeft ook zo'n raar plaatje en een witte antennehouder.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-03-2011 23:46 #1310613 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kanonne
al had er g2 in gezeten was ik je voor geweest rudiger man heb meteen een slabbertje en lek bak gepakt wat een gelikt ding, maar moet ook bij de pinken blijven want laatste jaren zie ik heel veel van boven goud en van onder lijken ze net van die str*nt schepen uit de jaren 20 hmmm maar hij is wel "veeg'veeg"

Tom.

Moderators: Jerry Stam