Waarschuwing absurde premiestijging Bovag pechhulp voor auto's +15 jaar

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2011 16:12 #1309709 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic we
rijden momenteel maar met 1 auto, andere staat geschorst.

maar ik ben ook al geholpen zonder dat ik mijn pas bij me had, gewoon ID of rijbewijs tonen en moet zeggen heb de pas van vorig jaa altijd in de auto liggen is gewoon voor mijn lid-nummer, zodat ik die altijd op kan noemen scheelt vaak wat tijd.

Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Alexander Satter
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
  • LIFE FREE OR DIE
Meer
16-03-2011 17:37 #1309735 door Alexander Satter
Beantwoord door Alexander Satter in topic .

fredjdejong schreef : ...... en dan mag je bij de ANWB 2 kentekens bezitten.....

je mag er meer bezitten je mag alleen per kalenderjaar voor 3 kentekens pechhulp verwachten,overigens voor de 3e keer pechhulp betaal je wel een bijdrage, maar die betaal je ook als je voor de 3e keer met dezelfde wagen hulp krijgt.
dit heb ik voor het afsluiten 3 jaar geleden speciaal gevraagd. het leuke ik heb een partner lidmaatschap de kale versie, en mijn vriendin een volledige versie.
dus thuishulp/vervangend vervoer heb ik ook altijd (als mijn vriendin thuis is) laat ik haar gewoon bellen.

fredjdejong schreef : NB Routemobiel zit tussen ANWB en Bovag in qua prijs

route mobiel is 3 jaar geleden met net zo'n belachelijke actie bezig geweest.
de bmw was (of zou) 12 jaar geworden en de no claim korting (5% per jaar korting) kwam ook net dat jaar te vervallen.
dat was toen ook even schikken, echter route mobiel stuurde gewoon een verlenging rond sinterklaas met de vermelding van het nieuwe bedrag en indien opzeggen moest dit gebeuren voor 1 dec.

Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2011 21:28 #1309786 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi

henk 940LPT schreef : Heeft Ditzo niet een soort "prepaid" pechulp ?

Ditzo is meuk.
Maken wel reklame met een VW kever, maar je auto mag daar niet ouder zijn dan 15 jaar.
Zelf heb ik eigenlijk bijna nooit pech en dan gebeurt het meetsal thuis ;-)
T'is dat ik kleine kinderen heb ....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-03-2011 22:35 #1309793 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij verzekeraar (Univé)
Misschien zijn er meer verzekeraars die het doen maar Univé in elk geval. Daar heb ik de auto wa+ verzekerd en dan kun je vrij goedkoop diezelfde auto voor pechhulp verzekeren. Wij hebben maar 1 auto die door verschillende mensen wordt gebruikt dus in ons geval is dat ideaal. Mijn zoon heeft nu twee keer pech gehad (accu leeg: starthulp gehad en v-snaar gebroken, auto naar huis gebracht). Ik heb me nog niet verdiept in de conditie of je er voor moet betalen als je meer dan 2 pechgevallen per jaar hebt. Zal wel ergens in de kleine lettertjes staan...
Tja en als de premie omhoog gaat het zou natuurlijk te maken kunnen hebben met het toenemende gebruik van oude (belastingvrije) auto's, die toch helaas niet allemaal het onderhoud krijgen dat ze zouden moeten hebben.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-03-2011 09:59 #1309847 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ANWB
85 euro per jaar. 5 keer per jaar geholpen (ook voor de deur) en op 2 verschillende kentekens. Wil je voor de 6de keer geholpen worden kost je dat 150 euro.

Moderators: Jerry Stam