Ik krijg de indruk
- V700 register
- Nieuw lid
-
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het word tijd voor tolwegen door Belgie... Veel tolwegen... al die Nederlanders die zo maar gratis ( te hard) door het land rijden en daar niets voor betalen... Tja, en nu nog klagen dat de wegen niet goed zijn... het moet niet gekker worden...
Groeten Rudiger ( In Amsterdam wonende Belg met familie in Beligie..)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gaat hem gewoon betalen en ga dan even verhaal halen in Antwerpen misschien dat ze eens lief zijn, maja zonder kabinet wie word er dan aansprakelijk gesteld op het onderhoud? weet verder ook niet hoe ze dat regelen daar.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Oke Tom , jij word even vrijgesteld van tol in Belgie...TGTF schreef : Ow nou dan laat ik het er bij zitten hahahaha. het is allemaal al duur genoeg tegenwoordig.Tom.
Vanaf 1 maart 2004 treedt in Belgie de “Wet van 7 februari 2003” in werking. Na de invoering van deze wet zullen de boetebedragen ingrijpend veranderen. Onderstaand een korte samenvatting van de nieuwe boetebedragen voor snelheidsovertredingenDerde graads overtredingen:Hieronder vallen:· meer dan 40 km/h te snel of· meer dan 20 km/h te snel in woongebieden, rondom scholen en in 30 km/h zonesBoetes:· bij direkte inning: 300 euro voor buitenlanders· wil je de zaak voor de rechter laten beslechten dan riskeer je een geldboete van 550 tot 2750 euro· rijverbod (intrekking rijbewijs) voor de duur van acht dagen tot maximaal vijf jaar.Tweede graad overtredingen:Hieronder vallen:· overschrijding van de max. snelheid met 20 km/h tot 40 km/h of· meer dan 10 km/h te snel in woongebieden, rondom scholen en in 30 km/h zones.Boetes:· bij direkte inning: 175 euro· wil je de zaak voor de rechter laten beslechten dan riskeer je een geldboete van 275 tot 2750 euro.· intrekking rijbewijs facultatief.Eerste graad overtredingen:Hieronder vallen:· overschrijding van de max. snelheid met 10 km/h to 20 km/h behalve in woongebieden, rondom scholen en in 30 km/h zones.Boetes:· bij direkte inning: 150 euro· wil je de zaak voor de rechter laten beslechten dan riskeer je een geldboete van 275 tot 1375 euro· intrekking rijbewijs facultatiefOverige (lichte) overtredingen:Hieronder vallen:· onder andere: tot 10 km/h te hard rijden.Boetes:· bij direkte inning: 50 euro· wil je de zaak voor de rechter laten beslechten dan riskeer je een geldboete van 55 tot 1375 euro.Bron: Snelheidscontrole.com
E.e.a. nog na te lezen op : <a href=" www.ikbenvoor.be/content.aspx?id=151#Andere_wegen "> www.ikbenvoor.be/content.aspx?id=151#Andere_wegen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik daar ben gooi ik de auto ook vol met peut scheelt vaak een behoorlijk bedrag als je weet waar je moet taken, in dec heb ik n liter euro gehaald voor 1,41 de liter tegen een prijs van 1,58 hier in nl dat vond ik nogal dus meteen gebruik van gemaakt.
en doen dat ook meestal even boodschappen bij de colryut leuke winkel en veel lekkere dingen te snoepen, staan daar altijd wel schaaltjes met van alles en nog wat her en der door de winkel hmmm.
Ach veel NL wegen zijn ook een drame maar de strakke pakken in lease bakken hebben een heel sterk jaag instinkt dus dan is het in overige landen al snel dat ze rustig rijden, waar ik me meer aan erger zijn de parkeer kunsten van sommige mensen, vanmiddag nog met boodschappen doen waar een vrouw met een micra kon niet op de plek komen waar ik met de witte zo indraai, vervolgens zet ze hem op een plek neer waar 2 auto's konden staan , en dan vraag ik mij af hoe heb jij je rijbewijs gehaald volgens mij waren ze je zat op de rij school en hebben ze hem maar gegeven.
Tom.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Dan gaan we vervolgens in europa in bezwaar voor discriminatie.
En de wegen zijn echt bar en boos.
Gisteren naar Brussel geweest en gelukkig niets defect gereden maar wat een gaten in de weg. Schande.