Tank S rally
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2011 13:36 #1085905
door V700 register
Tank S rally is gemaakt door V700 register
Het weekend van 18 & 19 maart wordt weer de Tank S rally gereden rondom Emmeloord, dus voor de rally freaks onder ons er rijden ook volvo's 2/7/9 serie mee en als het goed is ook een S60 turbo, voorzover bekend is bij mij rijden er al 5 mee waar onder ook het gele monster.
Dus wie zin heeft om te komen kijken zaterdag de 19de wij staan met het gele monster op het service terein Harmen visser plein, dat is bij het gemeentehuis en politie bureau, wij rijden in de short rally(voorheen sprint klasse).
Tom.
P.S. hoeft geen agenda item te worden maar mag wel.
Dus wie zin heeft om te komen kijken zaterdag de 19de wij staan met het gele monster op het service terein Harmen visser plein, dat is bij het gemeentehuis en politie bureau, wij rijden in de short rally(voorheen sprint klasse).
Tom.
P.S. hoeft geen agenda item te worden maar mag wel.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2011 15:47 #1309060
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Jammer
Tom ik doe de nachtrally anders was ik zéker komen kijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2011 15:58 #1309062
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Las
Dat las ik al, ook een leuke rit ex collega heeft daar ook wel eens aan mee gedaan, maar sinds hij getrouwd is heeft hij die bloedmooie 164 niet meer en mag hij ook niets meer hahahaha.
Als je trouwens een 164 ziet in het wit met een beige leren interieur en de rest ook beige (behalve dash want die was zwart) en een v6 met chrome kleppen deksel's dat was zijn oude auto, weet niet of de nieuwe eigenaar ook lid is van die club maar de kans is groot, ow en als je die ziet even een foto maken want vind het zo jammer dat ik daar nooit een foto van gemaakt heb want het was een auto waar het water in je mond liep.
Tom.
Als je trouwens een 164 ziet in het wit met een beige leren interieur en de rest ook beige (behalve dash want die was zwart) en een v6 met chrome kleppen deksel's dat was zijn oude auto, weet niet of de nieuwe eigenaar ook lid is van die club maar de kans is groot, ow en als je die ziet even een foto maken want vind het zo jammer dat ik daar nooit een foto van gemaakt heb want het was een auto waar het water in je mond liep.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-03-2011 19:48 #1309095
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Moderators: Jerry Stam