Voertuigbeheersing
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 02:31 #1085836
door Mathy van Nisselroy
Voertuigbeheersing is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Sommige leren het nooit, terwijl andere het al erg vroeg onder de knie krijgen. Zie <a href="" target="_blank">hier.
BTW <a href="" target="_blank">dit menneke heeft z'n voertuig ook al vroeg onder controle.
groetjes
Mathy
Sommige leren het nooit, terwijl andere het al erg vroeg onder de knie krijgen. Zie <a href="" target="_blank">hier.
BTW <a href="" target="_blank">dit menneke heeft z'n voertuig ook al vroeg onder controle.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 07:33 #1308667
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
maar nou heeft zo'n Mustang natuurlijk wel heel veel power Mathy.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 09:11 #1308677
door V700 register
wil ik ook zon karretje voor mijn oudste ( van 3 )!
Beantwoord door V700 register in topic wil
wil ik ook zon karretje voor mijn oudste ( van 3 )!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 11:43 #1308686
door V700 register
Een jaar of 20 terug, stond er een Mercedes bij de bijenkorf, met benzineblokje erin, die was echt heel erg gaaf, maar ook 1795 gulden.....
Ohja, <a href=" astore.amazon.com/powerwheels0b-20/detail/B001SEQQBE " target="_blank">hier staat die Mustang.
Nou nog effe checken wat de verzending kost.......
Beantwoord door V700 register in topic Doen dan.
Doen dan, zo duur is ie niet.Nou ja, prijzig, maar duur voor een dergelij kding, vind ik wel meevallen.rudiger schreef : wil ik ook zon karretje voor mijn oudste ( van 3 )!
Een jaar of 20 terug, stond er een Mercedes bij de bijenkorf, met benzineblokje erin, die was echt heel erg gaaf, maar ook 1795 gulden.....
Ohja, <a href=" astore.amazon.com/powerwheels0b-20/detail/B001SEQQBE " target="_blank">hier staat die Mustang.
Nou nog effe checken wat de verzending kost.......
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-03-2011 16:45 #1308708
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Motor(iek)
Hallo Volvisti
Deze jongens hebben hun auto's heel aardig onder controle. Toch ben ik van mening, dat de meeste kinderen beter bediend zijn met een trapperaangedreven voertuig. De motoriek van de meeste kleine kinderen is nog niet dusdanig, dat ze een voertuig met motor altijd onder controle hebben. Ook daarvan zul je op Youtube genoeg voorbeelden vinden. Met een trapperaangedreven voertuig, leer je je motoriek veel beter ontwikkelen. Daarnaast leer je dat moeite doen om te bewegen ook leuk kan zijn. Waardoor je later waarschijnlijk iets eerder voor een fiets dan voor een brommer zult kiezen. Da's niet alleen goed voor beurs en milieu, maar ook voor de omvang van je taille. Met dat laatste schijnt in Amerika de helft van de bevolking moeite te hebben.
groetjes
Mathy
Deze jongens hebben hun auto's heel aardig onder controle. Toch ben ik van mening, dat de meeste kinderen beter bediend zijn met een trapperaangedreven voertuig. De motoriek van de meeste kleine kinderen is nog niet dusdanig, dat ze een voertuig met motor altijd onder controle hebben. Ook daarvan zul je op Youtube genoeg voorbeelden vinden. Met een trapperaangedreven voertuig, leer je je motoriek veel beter ontwikkelen. Daarnaast leer je dat moeite doen om te bewegen ook leuk kan zijn. Waardoor je later waarschijnlijk iets eerder voor een fiets dan voor een brommer zult kiezen. Da's niet alleen goed voor beurs en milieu, maar ook voor de omvang van je taille. Met dat laatste schijnt in Amerika de helft van de bevolking moeite te hebben.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam