Derseus onder de 740 gedaan. update met foto hele 740
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan loop je ook minder kans om de randen te beschadigen.
Ik heb dit bij de auto van mijn vrouw ook gedaan, is natuurlijk geen garantie, maar werkt toch redelijk tot nu toe.
Wel even goed overleggen met ke bandenboer wat wel of niet kan.
gr.
Ton
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Bij ipd zijn ze verkrijgbaar in 17, 18 en 19, weliswaar met de offset van een 850 (<a href=" www.ipdusa.com/Volvo-850/Wheels-&-Lu...heels/p-72-235-4080/ "> www.ipdusa.com/Volvo-850/Wheels-&-Lu...heels/p-72-235-4080/ ), 148$, 178$ en 238$ respectievelijk.geejee schreef : (kan ze nergens vinden)
AC Tuning heeft ze ook. Voor hun prijzen zie de site . En op Marktplaats ook te vinden en op ... ... ... Probeer als zoekterm Volvo Pegasus, dan zou het moeten lukken.
Wolwo
- V700 register
- Nieuw lid
-
205/55 16, dat betekent dat de hoogte (dus niet de dikte, maar het stuk van velgrand tot loopvlak) van de wang 205mm x 55% is. 112,75 mm dus. Bij een 225/50 16 band is de hoogte 225x0,50=112,5. Dus de rolomtrek is iets kleiner van die band. Inderdaad, om de velgrand niet te beschadigen, kun je een band met velgbeschermer kopen.geejee schreef : Velgen zijn 7 x 16", banden zijn Michelin 205 / 55 R 16 - 91H. (?) Hebben die dan ook "dikke wangen" zodat de velgenrand niet als eerste de trottoir band raakt, danwel schaaft? Het "wangen" verhaal is me nl. niet helemaal duidelijk...
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
velg rand beschermer is gewoon een verdikte rand van rubber die ongeveer n cm van je velg rand af zit.
Edit: als je op de foto van Jelmar kijkt zie je hem ook zitten. End edit.
Tom.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-