wat denken jullie?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 20:37 #1085578 door V700 register
wat denken jullie? is gemaakt door V700 register
Hoi Allemaal
Zie deze auto.marktplaats.nl/volvo/425959068-volv...or-aut4-bj-1996.html in mijn speurtocht naar een nieuwe volvo. Hangt i niet heel erg naar achter?
Of zie ik dat verkeerd. Wel heel mooie kleur, inderdaad je moet er van houden :)

Groet!
Arthur

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 20:53 #1307089 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hangt flink
Hangt echt heel erg in zijn veren (veer)! Alsof je er een bak vol tegeltjes bij krijgt... Afschuwelijke velgen ook als je het mij vraagt.
Voor dit bedrag lijkt een goeie recente 940 turbo mij een leukere en vooral betere auto? Zescilinder is leuk maar met deze auto is sowieso niet heel rustig, net of beheersd omgegaan gezien de wielen, stand, prijs, achterbumper en roestige trekhaak.

• Chris Kobes
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 20:57 #1307090 door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Als het meezit
Idd volgens mij zijn de nivomats overleden....€600,- afrekenen aub.De oude eigenaar heeft ook goed z'n interieur weten te versauen in die bijna 200.000km.
Ga er iig een stukje meerijden, gaat de auto niet meer rechtop staan na een klein stukje rijden dan zijn ze echt kapot of is er iets met de bladveren.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 21:02 #1307091 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hallo Arthur,Tja, het
Hallo Arthur,
Tja, het '''naar achter hangen'' hangt af van de conditie dwarsveer en de nivomaten (even ''googelen'' op de site). Bij ons zijn de nivomaten redelijk nieuw en de wagen hangt al vrij snel. Ik stoor mij er niet aan. Anderen wel weer. Het is ook snel weer verholpen als we weer een 1/2 minuutje hebben gereden. Punt ligt bij ons in het vervangen van de dwarsveer en dat we een redelijk grote Lgp-tank hebben met origineel 5e wiel hebben die een aardig gewicht op de achteras heeft. Het zegt niet alles. Verder is onze kleur dezelfde, en natuurlijk de mooiste. Dat moet je maar vinden van de velgen. Smaken verschillen maar daar kan je wat aan doen. Verder zijn er voldoende tips op het forum aanwezig voor de aankoop. Ga niet over 1 nacht ijs en laat je niet verblinden. Ik spreek uit ervaring maar liggen gelukkig nu op goede koers met 420.000 km's en de nodige ''opkrik''rekeningen.
Succes met je besluit!
Groeten Rik

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 21:10 #1307094 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor een
Voor een benzine wagen hangt ie wel wat teveel door.
Rij een stukje en kijk of hij weer recht staat.
Ben bang dat de nivomats vervangen moeten worden. ( geen groot probleem)
Houten automatenpook is wel weer leuk in de 960 ( dacht dat alleen V90 dit had)
Hoe dan ook goed kijken rijden en aankooptips lezen en die staan <a href="/node/780">HIER.</a>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 22:39 #1307100 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic volgens
Volgens mij staat deze wagen al bijna 2 jaar te koop...heb hem toen nl al voorbij zien komen in mijn eigen zoektocht...

Moderators: Jerry Stam