Volvo 760 1984 gekocht
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik ooit tijd heb ga ik er ook zo een maken.
Veel plezier ermee.
Freddie
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Valt het allemaal nog wat mee?
- V700 register
- Nieuw lid
-
geejee schreef : Ik heb het al eerder gemeld. Niet mijn manier om dit openbaar te doen, nu echter wel.
Deze Bram, alias Henk etc. adverteert nu onder "Kokkie uit Emmeloord"". Het is een vroegere compagnon van Jan Crombeen, echter ze zijn gebrouieerd. Jan Crombeen is een perfecte gozer en heeft inderdaad domicille aan de Pilotenweg. (het oude p.k.k.k. adres) Regelmatig heb ik contact met hem, alleen al voor een bakkie "even" naar de Pilotenweg komt voor.
Deze Bram K. heeft getracht mij behoorlijk te n**ien met een u.s.r. koplampenset. Inderdaad zoals hier iemand al suggereerde, "op een niet frisse methode". Aan mij had ie de verkeerde. (dankzij verbale hulp) Het heeft me uiteindelijk wel veel meer tijd en (benzine)geld, frustratie en ergenis gekost. Echter voor mij was het een principe kwestie geworden. Mede dankzij de hulp van Jan Crombeen (op M.P. "Jan uit Nagele") is uiteindelijk het e.e.a. goedgekomen. Bedankt nog Jan!
Bedoel je een USA koplampset? Ik ben namelijk via marktplaats ook in contact gekomen met Bram / Kokkie, en hij vertelde me inderdaad dat hij USA koplampen verkoopt en ik ben wel in de markt voor een setje... Maar dit wordt dus sterk afgeraden???
Excuses dat ik mij verder nog niet heb voorgesteld op dit forum, ik zal binnenkort hier in een eigen topic foto's plaatsen
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waarschijnlijk zaterdag op de brug en alles alvast na lopen voor de apk.
Wel al wat dingen ontdekt die niet helemaal werken, zoals de elektrische ramen. Bestuurderskant gaat heel zwaar en rechts achter doet helemaal niks.
Ik was even bezig met de ramen tot de accu leeg ging. Toen merkte ik dat ik met de sleutel de sloten niet kon openen. Erg leuk dus als je accu leeg is en je deuren dicht zouden zitten.
Motorkap gaat ook niet open, omdat de sluiting linksvoor niet open gaat. De rechter wel dus er zit iets niet goed met de kabel. Volgens mij hangt die ook veel te slap.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Inderdaad wat Jan-Geert ook al suggereert, je kunt/mag met mij contact opnemen via p.m.
Ik denk, nee niet alleen denk maar ook overtuigt ben, dat hier op ons forum "en public" een geschil met een verkoper niet moet/kan worden opgelost. Is ook absoluut niet mijn bedoeling en in mijn ogen niet helemaal fair. Persoonlijke achtergronden, het hoe en waarom, etc., weet ik inmiddels een heel klein beetje... Triest maar waar.
Laten we daarom de discussie over de persoon in kwestie niet meer aanhalen. Wel ben ik van mening dat dit draadje hierdoor niet gesloten moet worden, maar laten we ons beperkt houden over het "wel en wee" van deze, visueel gezien, toch wel mooie, eigenaardige baksteen.
Tot slot, het is absoluut verrekte moeilijk te verwerken als je besodemietert wordt, echter tracht toch eerst samen een oplossing te vinden/zoeken. In mijn geval heb ik dit m.i. voldoende geprobeerd, dit is niet via mail wisseling gelukt. Vandaar een andere aktie. Maar "ik kom niet uit een ei.... ".
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ben wel bang voor een punt en dat is een chasis balk. Daar is aan gelast en weet niet hoe moeilijk ze hierover zijn.
Turbospruitstuk lekt ook dus dat moet zowiezo opgelost zijn.