Was laatst wat volk dat zelf een kabelboom inelkaar knutselden, hebben die nog kabels over?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2011 02:32 #1305986 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geld
voor de kabeltjes van Conrad net zo Henk, je moet dan alleen even op de automotive hoek aan kabels zoeken.  Daar heb je ook nog keuzes in de verschillende temperaturen welke de kabels kunnen verdragen, net zoals de verschillende olieën en zuurtes.
Alles staat perfect omschrevn bij Conrad, het is alleen een hoop zoekwerk ivm diktes, kleuren, temps, etc.
Niet dat dit overigens ook maar iets afdoet aan de kwaliteit die Rick Donkers levert.  Deze zal echt wel goed zijn, alhoewel ik persoonlijk hier geen ervaringen mee heb.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2011 06:38 #1305988 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik bedoelde
Klopt, Conrad heeft zeker ook goede kabels en goede omschrijvingen (zie je lang niet overal). Die opmerkingen over zuur- en oliebestendigheid en temperaturen was een reactie op het gebruik van wasmachine bedrading.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
17-02-2011 08:23 #1305996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is
ook erg belangrijk in mijn ogen.  Ik werd erop geattendeerd omdat iemand mij een link stuurde van die Engelse site waar die kabelbomen werden aangeboden en heb bij het vervangen van de gehele kabelboom er ook echt opgelet qua temperatuur en oliebestendigheid.  Zo is bijvoorbeeld de draad naar de dieselpomp en temp.zender op de kop in een hogere bestendigheid qua temperatuur uitgevoerd als de rest, net zoals beide kabels voor de oliedrukmeter een hogere oliebestendigheid hebben als de rest.
Nu ik het wist kon ik er op letten anders had ik gewoon de standaard, in kleur, automotvie kabels gekocht.

Moderators: Jerry Stam