Wie heeft er een tip voor goede lampen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-02-2011 23:35 #1305242
door V700 register
Alleen de 5W branden, maakt niet uit in welke stand de schakelaar staat.
Ik wil ook graag wat meer licht aan de zijkanten, zodat ik een soort van dagrijverlichting heb en niet onnodig de dimlichten heb branden.
Moeten die het wel doen "normaal"
740 GL estate, B230A, nov.1985, 270000, origineel Zweed
clio 1.4 1992, voor erbij, tja je moet wat
Beantwoord door V700 register in topic alleen 5W brand
Alleen die doen het niet bij mijjdutman schreef : 21/5 Watt dat is origineel.
Alleen de 5W branden, maakt niet uit in welke stand de schakelaar staat.
Ik wil ook graag wat meer licht aan de zijkanten, zodat ik een soort van dagrijverlichting heb en niet onnodig de dimlichten heb branden.
Moeten die het wel doen "normaal"
740 GL estate, B230A, nov.1985, 270000, origineel Zweed
clio 1.4 1992, voor erbij, tja je moet wat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2011 08:48 #1305252
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic alleen 5 watt?
dan zet er maar alleen 21W in, Ruspek.
De schakeling van 21 naar 5W is een Zweedse extra, vaak op auto's voor overig Europa niet geleverd, zeker niet op de 7 serie, made in Belgium.
De schakeling van 21 naar 5W is een Zweedse extra, vaak op auto's voor overig Europa niet geleverd, zeker niet op de 7 serie, made in Belgium.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2011 10:42 #1305264
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bestellen.
Bestel veiligheidshalve dan ook maar gelijk twee nieuwe hoeklichten, 21 watt is teveel voor de normale standaard hoeklichten en worden veel te warm.Als ik ze zelf aan laat staan, zonder rijwindkoeling, zijn ze behoorlijk warm, met 10 watt al.john b schreef : dan zet er maar alleen 21W in, Ruspek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-02-2011 13:18 #1305278
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic onnodig
Zoals je regelmatig gezien hebt Bas, rij ik er al jaaaaren mee rond, zonder enig probleem, en je kunt er ook mee stil blijven staan. Bovendien zouden de hoekglazen, wel originele, van origineel voorziene 21W verlichting daar dan ook niet tegen moeten kunnen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2011 10:47 #1305403
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Alleen 21 W past niet.
Het
Alleen 21 W past niet.
Het is een dubbelpolige fitting. De 21/5W lampjes hebben de pooltjes niet recht tegenover elkaar staan. de 21 W wel. Ik heb geprobeerd er een 21W in te stoppen maar de zekering knalde er gelijk door. (kortsuiting door de 2 pooltjes die kortgesloten worden door de enkele pool van de 21W?)
Het is een dubbelpolige fitting. De 21/5W lampjes hebben de pooltjes niet recht tegenover elkaar staan. de 21 W wel. Ik heb geprobeerd er een 21W in te stoppen maar de zekering knalde er gelijk door. (kortsuiting door de 2 pooltjes die kortgesloten worden door de enkele pool van de 21W?)
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2011 01:42 #1305771
door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic LED koplampen
bestaan inderdaad: in de lease Prius zaten aan elke kant voor drie setjes LEDs met lenzen. Een enorme bult licht en naar de eilanden niks hoeven afplakken, omdat de bekende 'hoek' niet meer in het lichtbeeld zit... weet echter niet hoe het zit met 'after-market'-toepassingen.
Als het om meer licht gaat, is de Zweedse oplossing ook een idee. Maar dan heb je wel (naar keuze twee of drie) van die bollen voorop hangen!
Als het om meer licht gaat, is de Zweedse oplossing ook een idee. Maar dan heb je wel (naar keuze twee of drie) van die bollen voorop hangen!
- Miquel Engelen (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2011 08:18 #1305778
door Miquel Engelen (GAST)
Beantwoord door Miquel Engelen (GAST) in topic in de verkoop!
Ik heb nog zo'n bi-xenonsetje in de aanbieding, dezelfde als waar Mathy het over heeft! 
GG,
GG,
Moderators: Jerry Stam