Nieuwe aanwinst 945 TDIC Automaat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik probeer Marijke nog te overtuigen ook heb ik een duidelijke bereking voor dr gemaakt zit ze nog tja een automaat he weet het niet hoor, ze heeft dan ook nog nooit in een automaat gereden dus ergens snap ik het wel maar ze is een beetje huiverig wat als ik nu moet remmen ja met het zelfde been remmen als normaal maar het is me nog niet helemaal gelukt hahahaha, ze is het wel met me eens dat het wel een ruime auto moet zijn en ik heb gezegd als er een ander komt is het een volvo diesel Punt hahahaha.
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
@HENK, GGERBEN HAD EEN SERIEUS BOD GEDAAN EN NIET DE HELFD VAN DE VRAAGPRIJS
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Een turbolose is inderdaad nog wel wat traag, maar met een turbo erbij trekt die flink door.
Maken inderdaad een pracht geluid(!)
Neem Marijke anders mee naar de sleuteldag in Emmeloord op 19 februari..
Mag ze een proefrondje maken in een DTIC automaat Estate.
Hehe
Groeten,Gerben
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Misschien kun je van de opbrengst een nieuw toetsenbord kopen, want van deze blijft de caps-lock toets hangen.Mr.Mukkes schreef : @HENK, GGERBEN HAD EEN SERIEUS BOD GEDAAN EN NIET DE HELFD VAN DE VRAAGPRIJS
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben voor ¾ zelfstandig, inkoop-verkoop-reparaties en nog veel meer. Gerben is voor mij gewoon een privépersoon. Als zelfstandige moet je geld verdienen. Dus ik had een bod gedaan van 500 euro v/d export. Er komen voor mij nog kosten bij voor de export van uit NL en Import naar Duitsland. Kosten v.d Duitse TÜV die 940 diesel komt hier niet zomaar door de Duitse keuring + ik geef 3 maanden garantie bij verkoop van die volvo diesel. Ik denk zakelijk en als ik dat niet doe dan kan ik mijn bedrijf wel sluiten.Mr.Mukkes schreef : @HENK, GGERBEN HAD EEN SERIEUS BOD GEDAAN EN NIET DE HELFD VAN DE VRAAGPRIJS
- Henk Huisman (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik begrijp je zakelijke standpunt wel maar 500,-- is wel een erg weinig.
En Neils zat wat vraagprijs aangaat al niet al te hoog in de boom.
En in voeren naar Duitsland zie ik als jou onkosten omdat je daar nou eenmaal zit.
Dat heeft een koper hier ter lande geen last van.
En op een auto van deze leeftijd en km,s krijgt men hier geen garantie meer.
Wil je wel garantie dan moet je vaak ( dik ) bij betalen.
En dit soort diesels naar Duitsland halen van hier ( NL. ) lijkt in mijn ogen niet echt een interssante handel.
Groeten Henk
- V700 register
- Nieuw lid
-
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Niels heeft hem voor een ontzettende schappelijke prijs aangeboden, Gerben heeft er een ontzettende fijne baksteen aan. (wat ik al eerder memoreerde) Beiden weten wat ze doen en willen. Dan moet je m.i. daar verder niet over onderhandelen.
Tom had het ook nog over een td. aut in Emmeloord. (mooie kleur) Die heb ik gezien. Dan denk ik Henk, dat is dan iets voor jou, dus voor de handel...
Sorry, zie nu niet Emmeloord maar Steenwijk. (dus geen i.c., wel aut.)