3x Volvo!
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" link.marktplaats.nl/419948747 "> link.marktplaats.nl/419948747
Groet Kilat
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Doe mij maar die witte! Ik bied 300 euro voor de witte!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik tijd heb dan rij ik begin volgende week wel eens langs om de auto's nader te bekijken en te peilen wat er mogelijk is.
<a href=" www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/740/5552291 "> www.autotrack.nl/tweedehands/volvo/740/5552291
- John Blummel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat klinkt behoorlijk zeker, weet jij iets meer?john b schreef : kopen, (mits in goede staat) wegzetten, en (even) wachten op een nieuw belastingvrij regime vanaf 25 jaar, want dat komt er.
Groetjes Harnt
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Voor het overige verwijs ik graag naar bijvoorbeeld websites van Fehac en dergelijken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zit zelfs nog apk op en rijden nog , dus laat maar doorgaan het uitbreiden belastingvrije regime .
1 Witte gle 1988 740 sedan
1 blauw/groen 1988 sedan
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Met het stopzetten van Anders Betalen voor Mobiliteit (de km-heffing) is de grondslag voor deze belastingmaatregel komen te vervallen, hetgeen duidelijk blijkt uit de wetsgeschiedenis van het amendement, met name uit de Handelingen van de Tweede Kamer (Tweede Kamer 2008 - 31704 nr. 76) en de toelichting op het amendement Cramer dat aan de basis staat van de maatregel. Tenslotte de volgende tekst uit het Belastingplan 2011 (p. 34): Op 11 maart 2010 heeft de Tweede Kamer het project Anders Betalen voor Mobiliteit (ABvM) controversieel verklaard. De minister van Verkeer en Waterstaat heeft de Tweede Kamer vervolgens per brief geïnformeerd over de consequenties daarvan. (..... ) In dat licht acht dit (demissionaire) kabinet het wenselijk om de afbouw van de BPM en de daaraan gekoppelde verhoging van de MRB met ingang van 1 januari 2011 stil te zetten. Te ontlenen argumentatie: nu de BPM-afbouw en daaraan gekoppelde MRB-verhogingen van de baan zijn ivm het stopzetten van ABVM, mag de belastingbetaler er op vertrouwen dat ook andere belastingmaatregelen die aan de doorgang van de km-heffing gekoppeld zijn worden ingetrokken. En als we nu allemaal, individueel of als vereniging, een brief sturen aan de leden der Tweede Kamer, met strekking zoals hierboven is weergegeven, dan zal dat zeker geen kwaad doen. Groet, jb
- Gerben Mol
- Platinum lid
-
Maar gauw een 87'er kopen dus
Groeten,Gerben