handgeschakelde v6???
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 19:32 #1085189
door John Blummel
handgeschakelde v6??? is gemaakt door John Blummel
<a href="
link.marktplaats.nl/417245133
">
link.marktplaats.nl/417245133
Wat klopt er niet aan de specificaties? Of klopt het wel?
Wat klopt er niet aan de specificaties? Of klopt het wel?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 19:37 #1304149
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Handbak
Op één van de foto's meen ik de knop van de pook van een handbak te zien. De specificatie van de auto klopt dus met de foto's. Had onze 760 kenner niet eens opgemerkt dat de B28E (uit mijn herinnering) wel origineel met handbak geleverd is ?
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 20:42 #1304161
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Wel geleverd met handbak.
Ik heb er even mijn folder van de 760 uit 1983 op nagekeken en de 760 was toen leverbaar met een handbak met overdrive en een automaat met overdrive.
De handgeschakelde uitvoering stond destijds voor Hfl. 64.665,= incl. BTW in de prijslijst, voor de automatische versie moest je toen Hfl. 67.000,= bij de dealer achterlaten. Dit alles exclusief Hfl. 370,= afleveringskosten en nog eventueel gewenste accessoires om deze luxe limousine nog verder op te leuken.
Groeten, Jan.
De handgeschakelde uitvoering stond destijds voor Hfl. 64.665,= incl. BTW in de prijslijst, voor de automatische versie moest je toen Hfl. 67.000,= bij de dealer achterlaten. Dit alles exclusief Hfl. 370,= afleveringskosten en nog eventueel gewenste accessoires om deze luxe limousine nog verder op te leuken.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 21:38 #1304168
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic m46
Ik heb er laast nog één gesloopt met een handbak .
Hij was 2 weken jonger dan Slurpje.....
Wel mooie mistlampen? zou ze die willen ruilen met witte lampjes?
Oh ja moest je voor die 67duizend gulden zelf de ramen los slingeren in die tijd? Bij Slurpje was dat wel het geval bij de slooper weer niet
Hij was 2 weken jonger dan Slurpje.....
Wel mooie mistlampen? zou ze die willen ruilen met witte lampjes?
Oh ja moest je voor die 67duizend gulden zelf de ramen los slingeren in die tijd? Bij Slurpje was dat wel het geval bij de slooper weer niet
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 23:50 #1304188
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Duitsland.
Henk,
net als mijn auto komt de jouwe ook uit Duitsland? Daar waren standaard de ramen handbediend (ik slinger ook nog ouderwetsch). In Nederland behoorden electrische ramen tot de standaarduitrusting van de 760.
Groeten, Jan.
net als mijn auto komt de jouwe ook uit Duitsland? Daar waren standaard de ramen handbediend (ik slinger ook nog ouderwetsch). In Nederland behoorden electrische ramen tot de standaarduitrusting van de 760.
Groeten, Jan.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2011 23:53 #1304189
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Zou kunnen...
Maar "Opoe" is ook een Deutscher, welliswaar een vroege '85 er, maar wel elektriek....
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-02-2011 10:15 #1304846
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ander bouwjaar
De 760's werden in de loop van de jaren steeds luxer uitgerust. In 1982 was in nederland het schuifdak nog niet standaard, electrische ramen en spiegels wel. Twee jaar later waren ook schuifdak, climate control en dergelijke standaard geworden. 1985 heb ik nog niet origineel NL gezien zonder oliedruk en temperatuurmeter op de V6, dus dat zal toen ook wel standaard geleverd zijn.
Cruise control is pas laat standaard geworden, bij het tweede type 760, en de 960 is weer geintroduceerd met een veel mindere uitrusting dan de late 760.
Cruise control is pas laat standaard geworden, bij het tweede type 760, en de 960 is weer geintroduceerd met een veel mindere uitrusting dan de late 760.
Moderators: Jerry Stam