Levertijd gasveer motorkap 760/960...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die dingen gaan wel eens stuk. Nou ja, wel eens... Bij al mijn 760's en ook de 960 die ik kocht waren ze gaar. Dus als u aan een nieuwe toe bent, en ik weet heel zeker dat er meerdere leden onder ons ook kapotte gasveren hebben, bestel alvast maar een set want je moet er lang op wachten.
Groetjes,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Timen Smit
- Nieuw lid
-
Valt wel mee hoor!robertm schreef : Begin afgelopen november 2 nieuwe gasveren besteld voor de motorkap van mijn 960. Eéntje was er op voorraad en de andere op "backorder". Omdat ik nog steeds niets heb vernomen, vandaag maar eens polshoogte nemen. De gasveer wordt pas geleverd rond 20 maart... Dat is een levertijd van bijna vijf en een halve maand... 't Is ook geen standaard gasveer die je bij de automaterialenzaak kunt halen. Gelukkig is hij nog wel leverbaar, maar voor hoe lang nog..
Die dingen gaan wel eens stuk. Nou ja, wel eens... Bij al mijn 760's en ook de 960 die ik kocht waren ze gaar. Dus als u aan een nieuwe toe bent, en ik weet heel zeker dat er meerdere leden onder ons ook kapotte gasveren hebben, bestel alvast maar een set want je moet er lang op wachten.
Groetjes,
Robert
Sommigen hebben ze gewoon op voorraad.
Natuurlijk heb je wel gelijk als het om de Volvo-dealer gaat. Die hebben die oude "troep" veelal niet meer op voorraad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar in ieder geval, dank voor de tip. Toen ik jaaaaaren geleden destijds in Dronten woonde, bestond die zaak nog niet. Ik moet nog wel eens aan die goede oude tijd uit Dronten terugdenken. Een leuk dorp. Destijds... Ik was er een paar jaar geleden weer, sinds 14 jaar niet geweest toen, en de tranen sprongen in mijn ogen. Wat is dat veranderd. En ook Zuid en Oost Flevoland trouwens. "Vroeger" kon je nog overal met de auto komen en de "Knardijk" een stuk afrijden om dan lekker te gaan wandelen om niemand tegen te komen. Het gaat niet meer. En de Vogelweg herken je niet meer terug. "Vroeger" reed je daar wel eens stukken 160 om snel thuis te komen. Dat deed men gewoon. Soms. Een hele rustige weg. Ik was beslist niet de enige die dat deed op die 80km/u weg... Andere tijden. Niemand te zien en een uitzicht van heb ik jou daar. Nu staan er overal flitspalen en de weg is totaal veranderd.
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Groeten,
Robert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
Volvo 940 sedan 1991 330dkm
Volvo 940 estate 1998 604dkm
Volvo 940 estate 1998 426dkm
Volvo 780 coupe 1986 in restauratie
Volvo 780 coupe 1987 428dkm
Volvo V70XC 2001 146dmiles
Volvo C70 2006 226dkm