Opgeven Elandrun

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-02-2011 21:02 #1085141 door Chris Boessenkool
Opgeven Elandrun is gemaakt door Chris Boessenkool
Elders hier op de site wordt er melding gemaakt van de elandrun 2011, ik wil me graag opgeven en volgens de info zou dat kunnen via de website www.volvo-elandrun.nl en het sturen van een mailtje. Alleen daar kom ik niet verder, wie kan me vertellen hoe het wel werkt?
groeten,
Chris

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2011 13:07 #1303921 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Schop
Anyone? Iemand? zou erg graag meedoen, alleen het opgeven is een mysterie voor me, dus HELP!

groeten, Chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2011 16:36 #1303959 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Denk
dat niemand het weet.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2011 18:07 #1303975 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dit

Chris B schreef : Elders hier op de site wordt er melding gemaakt van de elandrun 2011, ik wil me graag opgeven en volgens de info zou dat kunnen via de website www.volvo-elandrun.nl en het sturen van een mailtje. Alleen daar kom ik niet verder, wie kan me vertellen hoe het wel werkt?
groeten,
Chris

Dit staat er. Meer kan ik er ook niet van maken.

INSCHRIJVING. Deelname uitsluitend bij voorinschrijving! U kunt zich per mail opgeven via www.volvo-elandrun.nl en wel voor 20 maart..Vul de gevraagde gegevens in op het contactformulier en klaar ben je. De betaling en ondertekening doe je op de dag zelf (de website www.volvo-elandrun is vanaf 23 januari 2011 actief). De organisatie behoudt zich het recht voor om deelnemers te weigeren of uit te sluiten.

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2011 18:32 #1303981 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic haast
Nou Chris, ik weet niet waarom je zo'n 'haast' hebt maar als je je begin maart nog eens probeert op te geven dan heb je nog tijd genoeg, er is nog nooit iemand geweigerd omdat ie telaat was. Maw dat komt wel goed. Het is natuurlijk wel belachelijk dat die site niet werkt...maarja het is nog 3 mnd.....   Anders even op het 850forum kijken, daar zitten de meeste deelnemers. Ik ben ook weer van plan mee te doen (ondanks dat ik het eigenlijk een ...parcours vind en het dragen van een helm belachelijk vind terwijl je al getekend hebt dat je op eigen risico rijdt...)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2011 19:17 #1303996 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben
benieuwd of er dit jaar ook weer 850 rijders daadwerkelijk mee zullen doen.  Op het 850forum en bij de club zijn de echt snelle 850's helaas weg en bovendien is de baan op het Midlandcircuit totaal ongeschikt voor de 850's.
Deze lopen gewoon te hard voor de baan.

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-02-2011 20:01 #1304004 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Niet zozeer haast
maar meer het niet zeker weten hoe druk het evenement is en hoeveel ruimte er is.
Wat betreft parcour, achja, altijd klein beginnen he, vooral voor welwillende amateurs . t zal voor mij ongetwijfeld de poedelprijs worden, heb dezelfde sportieve kwaliteiten als de standaard baksteen...
grtz Chris

Moderators: Jerry Stam