Help wie heeft VADIS
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wel of niet legaal downloaden is niet alleen afhankelijk van HOE (of waarmee) je dat doet. In NL wordt downloaden van muziek en video voor eigen gebruik gedoogd, mits je hetgeen je hebt gedownload niet deelt. Torrents zijn erop gericht om ook weer te uploaden en dat is dus illegaal. Downloaden met nieuwsgroepen is niet gericht op verder delen met anderen en wordt dus gedoogd. Voor software (waar VADIS onder valt) is downloaden nooit toegestaan in NL, tenzij het om free- shareware gaat (wat VADIS dus niet is). Dit heb ik allemaal niet zelf verzonnen, maar is <a href=" pc-en-internet.infonu.nl/tips-en-tricks/...gaal-downloaden.html " target="_blank">hier na te lezen. Verzoek is dus om op onze site geen berichten te plaatsen met links naar torrents etc.ruspek schreef : maarnieuwsgroepen mag weer wel.
Eventueel heb ik nog de nederlandse versie liggen uit 2005.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
als ik de vin invoer van de 740 kom ik op modeljaar 1991 uit wat wel redelijk klopt op het kalender jaar van volvo.
maar we gaan nog even verder puzzelen met vadis die het nu na 2 jaar nutteloos op de laptop te staan eindelijk wat leven toont.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Platweg gezegd dat er geen geen hout van klopt. Dat betreft dan bij zowel 850's , 760 en S60. Soms is het echt heel anders als staat afgebeeld, je moet Vadis dan ook meer zien als een richtlijn. Tenminste zo gebruik ik het. Als het klopt kun je ook de onderdeelnummers gebruiken, bij eventuele bestellingen zoals ik veel doe.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb hier viesta opstaan en inderdaat rechtermuisknop en dan administrator
en het werkt helemaal top bedankt
de rest uiteraard ook bedankt
grt Thom
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Die ervaring heb ik niet, misschien wel mazzel gehad tot nu toe.Dirk342 schreef : Platweg gezegd dat er geen geen hout van klopt. Dat betreft dan bij zowel 850's , 760 en S60. Soms is het echt heel anders als staat afgebeeld, je moet Vadis dan ook meer zien als een richtlijn. Tenminste zo gebruik ik het. Als het klopt kun je ook de onderdeelnummers gebruiken, bij eventuele bestellingen zoals ik veel doe.
Je moet soms heel goed opletten welke nummers nu van toepassing zijn. Soms zijn in één model verschillende onderdeelnummers gebruikt. Als je op "note" klikt, wordt obv chassisnummers aangegeven welk onderdeel van toepassing is. Soms/vaak even puzzelen. Verder heb ik gemerkt dat vaak niet alle onderdelen in de tekening aan de linkerkant genoemd worden in de onderdelenlijst rechts. Ik ga er dan maar vanuit dat onderdelen die rechts niet genoemd zijn niet van toepassing zijn. Voor de zekerheid geef ik altijd mijn VIN in (ken m inmiddels uit mijn hoofd) ipv het model te selecteren in het menu bovenin. Ik bestel meestal op onderdeelnummer, als ik niet zeker ben geef ik mijn VIN op, en het onderdeel dat ik nodig heb. Als het verkeerd besteld lijkt te zijn dan kan ik de magazijnman daar op aanspreken. Is nog nooit voorgekomen overigens.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In het verleden al eens geinstalleerd, maar hoe zit dat ook alweer met de klok terugzetten om in te kunnen loggen o.i.d. Ik kan nu namelijk niet inloggen.
Of heeft iemand een password waarmee er zo ingelogd kan worden ?
EDIT: inmiddels al uitgevondenhoe het werkt.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Die zijn soms wel van toepassing en worden dan op een andere pagina genoemd.henk 940LPT schreef : Verder heb ik gemerkt dat vaak niet alle onderdelen in de tekening aan de linkerkant genoemd worden in de onderdelenlijst rechts. Ik ga er dan maar vanuit dat onderdelen die rechts niet genoemd zijn niet van toepassing zijn.
groetjes
Mathy (die hetzelfde fenomeen tegenkwam op z'n microfiches)