800 euro schade aan 960 estate ( met foto's )

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2011 14:31 #1302824 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Verzekering
Goh Frits,
Dat is zwaar balen jongen! Ik hoop dat je een rechtsbijstandsverzekering hebt, misschien kunnen zij iets betekenen.
Sterkte ermee!
Rob K.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• LJ
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
25-01-2011 14:36 #1302825 door LJ
Beantwoord door LJ in topic Zoiets heb ik ook gehad met
Zoiets heb ik ook gehad met de motor afgelopen september. Onderuit gegaan door stalen rijplaten. Deze mogen er gewoon liggen, mits ze uiteraard fatsoenlijk zijn neergelegd en er bebording is geplaatst. Heel erg jammer dat je geen foto's hebt, altijd metéén doen in zulke gevallen. Ook is het erg belangrijk getuigen te hebben die het hebben zien gebeuren. Heb je die ook?
Bij mijn ongeluk zag iemand het gebeuren, echter ben ik vergeten zijn naam te vragen. Geen getuigen dus en dit heeft me waarschijnlijk 3 ruggen gekost. Zaak loopt overigens nog wel bij mijn rechtsbijstand, maar ik zie het somber in.
overigens heb ik her en der wel gelezen dat mensen zo'n zaak gewonnen hebben. Heb je rechtsbijstand? Dan zou ik die meteen inschakelen.

1800S '67

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2011 15:20 #1302827 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic balen
Hee Frits,
Da's niet fraai zeg. Ik hoop van harte dat je nog wat van de schade kan verhalen.

Gr. Cees

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2011 17:51 #1302850 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic toezicht houder
Frits,
Neem er even een uurtje de tijd voor. Ga naar dat werk en loop even de directie keet binnen. Hier zitten de toezichthouder v/d gem. en de uitvoerder v/d aannemer onder één dak. Vraag of deze opzichter de aannemer aansprakelijk wil stellen, immers hij hoort toezicht te houden op het "juist neerleggen" van de rijplaten. De aannemer die is hiervoor verzekerd. Weigert deze, m.a.w.; dan is de verstandhouding tussen opdrachtgever en werknemer niet helemaal zoals die hoort te zijn, stel dan meteen, ook ter plekke daar in de keet, de gem. aansprakelijk. Indien de gem. conform R.A.W. bestekken werkt (99%) heeft deze gem. een zgn. CAR verzekering. Dat is één grote polis per jaar per omzet eenheid (aanneemsom) waar dit soort dingen helemaal prbleemloos worden vergoed. Ik heb het zelfs bij iemand meegemaakt waarbij z'n bril door en overhangend struiktakje van zijn hoofd viel en sneuvelde, binnen enkele dagen werd vergoed. (het was gewoon een nieuwe bril kopen en de rekening indienen) Voor meer info, je weet me te vinden. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-01-2011 19:16 #1302863 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Allen
Allen bedankt voor meeleven en advies.
Vandaag inderdaad ( nou me vrouw dan) de keet in gelopen en hun aansprakelijk gesteld middels een brief met offerte vd garage waar hij as woensdag ook gemaakt gaat worden daar we nu niet meer fatsoenlijk met de 960 kunnen rijden. Stuurt ook anders dan voorheen.
De gemeente heeft ons toegezegd dat als ze moeilijk doen ze er gelijk werk van zullen maken.
Even afwachten dus nu.
Laat jullie weten.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 20:30 #1303878 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nu maar hopen....

960 estate 1996 schreef : Allen bedankt voor meeleven en advies.
Vandaag inderdaad ( nou me vrouw dan) de keet in gelopen en hun aansprakelijk gesteld middels een brief met offerte vd garage waar hij as woensdag ook gemaakt gaat worden daar we nu niet meer fatsoenlijk met de 960 kunnen rijden. Stuurt ook anders dan voorheen.
De gemeente heeft ons toegezegd dat als ze moeilijk doen ze er gelijk werk van zullen maken.
Even afwachten dus nu.
Laat jullie weten.

dat je niet tegen een muur van burocratie oploopt! Duim met je mee.....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 20:30 #1303879 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schade
Hai Frits,
Goed dat die weer rijdt. Bak geld natuurlijk maar na de eerste berichten valt het me mee.  Enne ... vrouwen...
Jij en Ben een goede trip naar het belgische.
gr, jan

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 20:51 #1303880 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Belgie
Ja als dat maar goed gaat met een UK wagen.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 20:56 #1303881 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic goed opletten!

960 estate 1996 schreef : Ja als dat maar goed gaat met een UK wagen.

• Doe een beetje rustig aan he ! Er woont nog veel familie van me !

• Willem Veneboer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-02-2011 23:07 #1303900 door Willem Veneboer
Beantwoord door Willem Veneboer in topic Wat een vrouw !

960 estate 1996 schreef : Vandaag inderdaad ( nou me vrouw dan) de keet in gelopen en hun aansprakelijk gesteld middels een brief met offerte vd garage waar hij as woensdag ook gemaakt gaat worden daar we nu niet meer fatsoenlijk met de 960 kunnen rijden. Stuurt ook anders dan voorheen.

Hej Frits,
Succes met de afhandeling van de schade, maar als jouw ega dit blijft opvolgen ....... gaat het allemaal goed komen

Moderators: Jerry Stam