Vadis starten vanaf usb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2011 21:07 #1084984
door V700 register
Vadis starten vanaf usb is gemaakt door V700 register
Wie weet of het mogelijk is om Vadis te starten vanaf usb?
Op mijn werk hebben we nl. een zeer mooi intranet waarop we niets kunnen en mogen instaleren.
Aangezien we op het werk de meeste uren met de volvo bezig zijn lijkt het me erg gemakkelijk om Vadis op de usb te hebben staan en dat ik het daarvan kan opstarten. Wie weet of dat mogelijk is en hoe zou ik dat dan moeten instaleren?
Groet Ruben
Op mijn werk hebben we nl. een zeer mooi intranet waarop we niets kunnen en mogen instaleren.
Aangezien we op het werk de meeste uren met de volvo bezig zijn lijkt het me erg gemakkelijk om Vadis op de usb te hebben staan en dat ik het daarvan kan opstarten. Wie weet of dat mogelijk is en hoe zou ik dat dan moeten instaleren?
Groet Ruben
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2011 14:28 #1302823
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het mapje in je Program
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-01-2011 15:47 #1302830
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Nou,
Vadis werkt volgens mij anders, niet dat ik weet hoe dan wel, maar ik ben wel eens bezig geweest om het met Wine in Ubuntu aan de gang te krijgen maar is (nog) niet gelukt.
En Wine is de toepassing om in oa Ubuntu .exe te laten werken.
Ton.
En Wine is de toepassing om in oa Ubuntu .exe te laten werken.
Ton.
- Leon Steyns (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-02-2011 09:04 #1303821
door Leon Steyns (GAST)
Beantwoord door Leon Steyns (GAST) in topic Portable Apps
Programma's onder Windows moeten geregistreerd zijn in de Registry en hebben vaak ook verwijzingen naar specifieke directories. Om ze van een USB sitck (of met U3) te laten draaien, moet je ze 'portable' maken. Dat kan op verschillende manieren, zie hier een link: <a href="
www.makeuseof.com/tag/create-portable-app-flash-drive/
">
www.makeuseof.com/tag/create-portable-app-flash-drive/
als voorbeeld.
Hier een aantal tools om portable apps te maken: <a href=" www.digitalprank.org/top-5-tools-to-crea...rtable-applications/ "> www.digitalprank.org/top-5-tools-to-crea...rtable-applications/ .
Het is overigens wel handig als je enig idee hebt hoe applicaties werken. En dan nog gaat het niet altijd goed. Een beetje vergelijkbaar met sleutelen aan oude auto's...
Hier een aantal tools om portable apps te maken: <a href=" www.digitalprank.org/top-5-tools-to-crea...rtable-applications/ "> www.digitalprank.org/top-5-tools-to-crea...rtable-applications/ .
Het is overigens wel handig als je enig idee hebt hoe applicaties werken. En dan nog gaat het niet altijd goed. Een beetje vergelijkbaar met sleutelen aan oude auto's...
Moderators: Jerry Stam