Nieuwe aanwinst: BB de saaiste, maar waarschijnlijk ook de beste ooit

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 16:02 #1302512 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic helemaal mijn auto.
Gefeliciteerd :-) Hoe minder hoe beter!
Nooit begrepen waar chauffeurs nu zo druk mee zijn dat ze het raam niet open kunnen zwengelen. En echte mannen kunnen natuurlijk inparkeren, kaartlezen, remmen, afstand houden en schakelen dus wat je met al die opties moet......
Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 17:59 #1302529 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja Rob....
**Beauty lies in simplicity** en dat typeert deze uitvoering......

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 18:44 #1302538 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Paul&Paul, onderhoud, en vriendinnen
Beste Paul,

Paul schreef : Verdacht veel op die van mijn zwager die ik aan Solex Paul heb verkocht.

Klopt Paul, ik las in een toenmalige posting al dat Paul hem via Paul had gekocht had, en nou heb ik hem ook weer via Paul gekocht ...... Vandaag even grijze hoogpolige Volvo matten erin gelegd en met hulp van Paul de olie en oliefilter vervangen

Paul schreef : Veel plezier ermee Valentijn, de kinderen van mijn zwager hadden hier wel een naam voor " de partycar"
Dit omdat zij deze altijd meenamen als ze uitgingen met vriendinnen.

Dat zit er voor mij niet meer in vrees ik, uitgaan met vriendinnen ......

• Jan Huijsmans
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 18:50 #1302539 door Jan Huijsmans
Beantwoord door Jan Huijsmans in topic Fitness raampjes
Wow, dat zie je niet veel meer. Veel plezier met de aanwinst.

Jan Huijsmans

... "You can't have everything. Where would you put it?" - Steven Wright
(' 85 345 Rai special B14E (2x), '86 745 GLE B230E, '86 782 D24Tic, '86 782 B280E)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 19:14 #1302555 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic mhhh.....

achnaton schreef : Beste Paul,

Paul schreef : Verdacht veel op die van mijn zwager die ik aan Solex Paul heb verkocht.

Klopt Paul, ik las in een toenmalige posting al dat Paul hem via Paul had gekocht had, en nou heb ik hem ook weer via Paul gekocht ...... Vandaag even grijze hoogpolige Volvo matten erin gelegd en met hulp van Paul de olie en oliefilter vervangen

Paul schreef : Veel plezier ermee Valentijn, de kinderen van mijn zwager hadden hier wel een naam voor " de partycar"
Dit omdat zij deze altijd meenamen als ze uitgingen met vriendinnen.

Dat zit er voor mij niet meer in vrees ik, uitgaan met vriendinnen ......

aan de partycar zal het niet liggen.....Aan de andere kant biedt deze wagen weer nieuwe perspectieven.....
In ieder geval veel plezier ermee. Het is een goed exemplaar met een weinig voorkomende kleur.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 22:28 #1302586 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Pfff

achnaton schreef : Dirk, hoe vordert het project 760, al bijna af? Die wordt vast heel mooi.

Oei Valentijn, de 760 is een langdurig project hoor.  Ben met het interieur tijdelijk gestopt omdat me kabel van de motor eruit lag.  Deze is vandaag eindelijk geheel vervangen (coompleet vernieuwd, incl. alle + en - kabels van en naar de accu toe) en ik hoop volgende week weer verder te kunnen met het interieur.
Daarna wederom het dashboard (is nog steeds niet goed) en dan de rest van de bekabeling aan de binnenzijde.  Dan schuiven we door naar de motor en verlichting aan de voorkant.  het 'kabeltje' wat vandaag vervangen is kwam er dus gewoon tussendoor.
Ik probeer in ieder geval de auto klaar te hebben voor de Varfard, en hoop ook echt dat het me gaat lukken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-01-2011 23:06 #1302589 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Leuk
Leuk, zo een sobere uitvoering!
En het kenteken verschilt slechts twee tekens van dat van mijn 945.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2011 11:24 #1302616 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dank
Beste Volvovrienden,
Allen nogmaals dank voor jullie aardige woorden.
Paul, dat met die vriendinnen, kweenie, m'n allerliefste ziet me aankomen ... haha ze zou me geloof ik proestend uitlachen .... verder geloof ik ook niet dat een Volvo 940 sedan uit 1993 synoniem staat voor "babe magnet" haha.
Dirk, gewoon kalm aan doen, "goed werk heeft tijd nodig", zei mijn goede vader altijd, en ik zeg het hem na.
Michael, en dan hebben we ook nog allebei dezelfde kleur SE, alleen heb jij een 945 en ik een 944. Eerder, meen ik mij te herinneren, met een ander forum alias, hadden we allebei ook dezelfde SE een antraciet grijze sedan.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2011 14:18 #1302638 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Yup!

achnaton schreef : Eerder, meen ik mij te herinneren, met een ander forum alias, hadden we allebei ook dezelfde SE een antraciet grijze sedan.

Ha, dat klopt inderdaad! Die was optisch op witte knippers achter na helemaal standaard trouwens.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-01-2011 20:54 #1302665 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook
van mij en Jeeves gefelicteerd met BB.
Ziet er erg netjes uit. Een buurman 2 straten verderop heeft er zo één in deze kleur.
Van de week Jeeves trouwens nog even voorzien van nieuwe matten, Osram Nightbreakers en wat Strip Calk om wat lekkage in de kofferbak trachten op te lossen. Hopelijk is dat afdoende anders moet ik misschien iets agressiever te werk gaan
Oja, de resonantie in 't rechter speakerrooster trouwens ook opgelost met Strip Calk. Ideaal spul, overal goed voor.

Moderators: Jerry Stam