Twinny Load en rentepunten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 00:38 #1084796
door Mathy van Nisselroy
Twinny Load en rentepunten is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
In de rentepuntenwinkel van ING staat nu als weekaanbieding de "Twinny Load Swing CK fietsendrager". Als ik de prijs vergelijk met wat ik zo 1, 2, 3 op het internet kan vinden, dan is ie echt een stuk goedkoper. En rentepunten heeft iedereen die spaart bij ING (in NL) waarschijnlijk meer dan genoeg.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
groetjes
Mathy
In de rentepuntenwinkel van ING staat nu als weekaanbieding de "Twinny Load Swing CK fietsendrager". Als ik de prijs vergelijk met wat ik zo 1, 2, 3 op het internet kan vinden, dan is ie echt een stuk goedkoper. En rentepunten heeft iedereen die spaart bij ING (in NL) waarschijnlijk meer dan genoeg.
Doe er je voordeel mee, zou ik zeggen.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 12:07 #1301633
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat zou voor het eerst zijn
nou die rentepunten zijn nogal duur, of andersom gezegd ze zijn niet waard waarvoor ze geboekt worden.
De postbank, or what's left of it, heb ik nog nooit kunnen betrappen op een gunstige aanbieding, maar wellicht zit het mee deze keer
De postbank, or what's left of it, heb ik nog nooit kunnen betrappen op een gunstige aanbieding, maar wellicht zit het mee deze keer
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 12:32 #1301634
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic ING
Inderdaad zijn het dure sigaren uit eigen doos maar als je ze toch hebt, dan lijkt zo'n twinny load wel aardig. Ik spendeer ze aan golfballen die vervolgens in alle plassen en sloten in nederland verdwijnen maar och....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 12:42 #1301637
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Milieuballen
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-01-2011 13:49 #1301653
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Waarde
Hallo Jeroen
Wie bij ING is, krijgt rentepunten. En wie ze niet opmaakt, verliest ze ook weer. De enige keuze die je daarin hebt, is naar een andere bank overstappen. Rentepunten zijn niet inwisselbaar voor geld. Maar als je er flinke korting voor kunt krijgen op een artikel dat je toch al wilde aanschaffen, dan is dat mooi meegenomen. En zoals al aangegeven hierboven, krijg je deze Twinny Load nergens voor deze prijs.
groetjes
Mathy
Wie bij ING is, krijgt rentepunten. En wie ze niet opmaakt, verliest ze ook weer. De enige keuze die je daarin hebt, is naar een andere bank overstappen. Rentepunten zijn niet inwisselbaar voor geld. Maar als je er flinke korting voor kunt krijgen op een artikel dat je toch al wilde aanschaffen, dan is dat mooi meegenomen. En zoals al aangegeven hierboven, krijg je deze Twinny Load nergens voor deze prijs.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam