Locatie VKB 2011 bekend.
- Boris Duijndam (GAST)
-
- Nieuw lid
-
He ik vind het wel jammer het had wel iets die hal, een soort jaren 50 vibe, vooral in die twijfelachtige kantine etc een uniek gevoel en sfeer als je het mij vraagt
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Voor wie hierover weer wat te zeuren heeft, zorg dan dat je zelf in de commissie gaat zitten en anders mondje dicht over het vrijwilligerswerk van deze fanatieke VKB crew.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Wie heeft er kritiek dan?Janneman schreef : Voor wie hierover weer wat te zeuren heeft, zorg dan dat je zelf in de commissie gaat zitten en anders mondje dicht over het vrijwilligerswerk van deze fanatieke VKB crew.
Huidig wagenpark:|764Turbo *White-Rice* 86'|Volvo 360 88'|Volvo 360 Cup 86'|Volvo 144 72'|Volvo 242 77'|Volvo 744 86'|
Van familie in onderhoud|964 90'|964 94'|145 70'|945 95'|964 98'|
- V700 register
- Nieuw lid
-
lekker rijden met de volvo Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Prima locatie, grote hal, veel parkeerruimte. Ik heb er zelf diverse malen met een stand van mijn bedrijf op de construction and shipping beurs gestaan, die daar al enige jaren gehouden wordt. En, voor mij, lekker dicht bij huis. Hoewel een stukje (volvo)rijden ook geen straf is.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
ooit 10 miljoen gulden in 10 minuten losgepraat. maar dat moesten ze ook betalen aan openstaande facturen. alleen wist ik dat het niet genoeg was om het bedrijf op de been te houden waar ik voor werkte.
Dus koning en pauper tegelijk voelde ik me toen.
en het is wat ver weg.. 720 km al gauw
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Voor mij mag het ook in de Rodahal in Kerkrade. Pas gerenoveerd en (behalve in wat kleine bijzaaltjes) voorzien van geluidsisolatie.
groetjes
Mathy
- Marc Jarmuszewski (GAST)
- Nieuw lid
-