Uitlaat 945
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, maar ja, dat is een keuze geweest van de TS, die waarom die niet respecteren.Een mening over Bosal (en Walker) staat er al wel, de mijne, maar ik heb geen weet van de overwegingen om er toch voor te kiezen, dus dan kan je dan weinig van zeggen, niet?Jeroen schreef : (daar heeft niemand zich nog over opgewonden gelukkig)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thnx Peter voor het compliment ! En nee, ook ik hoop niiet dat die scheiding er komt want iedereen is op zijn/haar manier begaan met zijn/haar auto.peter67 schreef : Dirk 342, dat vind ik een eerlijk antwoord
Maar misschien ga je de creatieve mensen dan wel missen (Ik ben niet creatief)
Want mensen die geen geld hebben (of willen uitgeven) zijn vaak wel cretief in het bedenken van oplossingen
Straks krijgen we nog scheiding binnen de vereniging
arm- rijk
gebruikte delen- nieuwe delen
dealer onderhouden-zelf onder houden
Zover laten we het toch niet komen alsjeblieft
En vraag iemand iets goedkoops dan mag dat toch
We zijn toch om onze bakstenen rijdbaar te houden
En als ik dan misschien iets anders moet gaan rijden, dan zal ik mijn niet perfecte baksteen missen
Het is net een huwelijk
Groetjes Peter67
De creatieve oplossingen zoals jij aanhaald, zijn in mijn ogen vaak kaai-oplossingen, maar goed ieder zijn ding natuurlijk.
Iets goedkoops vragen is helemaal niets mis mee, absoluut niet. De ergernis zit 'm ij mij persoonlijk meer in de spotbieders. Zoals het voorbeeld wat ik gaf, 500 vragen (misschien te duur) en 50 bieden (in geen enkele verhouding dus)
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Normaal had ik uiteraard ook voor het origineel gegaan maar een vriend van me had een verkeerde inkoop gedaan en bood de set aan voor een prijs van 100 euro compleet. Nou hollander blijf ik natuurlijk en dus zit die Bosal eronder.
- V700 register
- Nieuw lid
-
RVL schreef : Ik heb e.e.a. nagemeten en dat scheelt allemaal niet zo veel hoor qua maten en gewicht met het origineel en in ieder geval zit ie er onder en doet het goed.
Normaal had ik uiteraard ook voor het origineel gegaan maar een vriend van me had een verkeerde inkoop gedaan en bood de set aan voor een prijs van 100 euro compleet. Nou hollander blijf ik natuurlijk en dus zit die Bosal eronder.
Natuurlijk zit die Bosal eronder, waarom niet. Ik vvind dat je groot gelijk hebt!
Al zou die Bosal er welgeteld 3 maanden eerder onderuit vallen, so what!
Je bent voor nu weer geholpen voor niet al teveel centen.
Ik heb in het verleden voor mijn auto's de goedkoopste shit eronder gehangen maar ook de duurste bij de dealert, het verschil zit 'm vooral in pasvorm en het feit dat de goedkope er ietsje eerder onderuit valt. Maar voor de prijs van een dure dealer uitlaat kan ik 3 goedkope eronder hangen...... In die tijd kan ik de auto al wel 10 keer totall-loss gereden hebben.
Wat ik een beetje proef op het (leuk, onderhoudend en informatief) forum dat er weinig respect is voor elkaar en voor elkaars mening. Ik weet niet of dat Volvo rijders eigen is maar dat vind ik erg jammer. Leer van elkaar, van elkaars fouten maar ook van elkaars meningen. Iemand die goedkopere imitatie onderdelen op zijn volvo schroeft is niets minder waard dan diegene die alles bij de dealer laat doen met originele onderdelen. Het enige verschil is de inhoud van de portemonnee aan het einde van de dag..... Voor de rest zijn deze twee mensen gelijk: ze moeten alletwee eten en drinken, belasting betalen, naar de toilet etc. Alleen de manier waarop verschilt. Is de één daarom beter of meer waard dan de ander? Ik hoop niet dat dat de insteek is van de mensen die op dit forum bezoeken.
Laat ieder in zijn waarde, help waar je kan, en respecteer elkaar en elkaars mening / drijfveren!
740 GL estate, B230A, nov.1985, 270000, origineel Zweed
clio 1.4 1992, voor erbij, tja je moet wat
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ikzelf ga voor Ferrita Rvs maar das een ander verhaal.
En de opmerking in dit topic ALS JE VOLVO RIJDT KOST NU EENMAAL MEER aan onderdelen dan moet je maar OPEL rijden.............Wat een gelul.
Elkaar helpen en kennis delen daar gaat het om,en als iemands budget minder is dan moet het maar met minder.
PUNT
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder heb ik in de jaren dat ik hier op het forum vertoef toch menig creatieve oplossing gezien, die soms -inderdaad- ook uit kostenoverwegingen worden gemaakt. Is dat dan meteen een crap-oplossing, zoals sommigen met veel te grote stelligheid beweren? Nee dus. Als we inderdaad allemaal direct en zonder twijfel naar de dealer zouden stappen zodra er iets mis is met onze auto's, hoe zou de wereld er dan uit zien? Simpel: dit forum zou volledig haar bestaansrecht hebben verloren, en dus gewoonweg niet meer bestaan. Er zou naar schatting nog maar 25 - 50% van het huidige aantal V700/V900's op de weg te vinden zijn omdat alleen de elite het nog kan betalen ze hobbymatig rijdend te houden. De rest zou op de sloop terecht komen.
Over ergernissen gesproken: ik erger me aan figuren die bij een auto (laten we zeggen een Volvo 940 of 740) van 1500 euro beweren dat dat nooit wat kan zijn, of dat je voor die prijs 'wel mocht verwachten dat er van alles aan zou mankeren'. Grote onzin.