water lekkage in kofferbak

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2011 11:54 #1084689 door Mathy van Nisselroy
water lekkage in kofferbak is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Ik zit al heel lang met water lekkage in mijn kofferbak van mijn 760 1984 sedan
ik heb een half jaar gelende alles uit de kofferbak gehaald bekleding enz.
er was lekkage bij de achterlichten die heb ik in middels al vervangen door nieuwen helaas niet originelen wand deze hebben nu ook al condens vorming aan de binnen kand. ik heb ze rond om af gekit bij monteren ook zag ik wat water van daar boven komen ik heb de plastic kab die om het achterklep slot zit losgehaald en ook dicht gekit
Verder heb ik mijn klep nog wat bij gesteld  ik heb geen idee meer waar dit nog vandaan kan komen ik weet wel dat het heel erg irritant is
als iemand nog een idee heeft?
ik heb er al in gelegen met een lamp en gewacht maar volgens mij gaat het ergens naar binnen achter dubbel plaatwerk en komt het er ergens anders weer uit

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2011 12:00 #1300732 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rubbers
heb je je rubbers ook al schoon gemaakt, door de jaren heen gaat daar iedere keer een laagje op zitten en op een gegeven moment sluit ze niet meer goed af, wat ook nog kan is het overloop slangetje van de tank dop los licht, die zit aan de binnen kant recht onder de vul opening en dat slangetje loopt recht naar beneden toe op een dop waar het slangetje op past, kun je ook een mooi zwembad van krijgen.

Groeten Tom.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2011 12:24 #1300741 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vorig jaar heb ik ook last
Vorig jaar heb ik ook last gehad van vocht in de kofferbak, na veel zoeken kon ik niets vinden waar het aan kon liggen,totdat ik de klep een keer open deed toen er het een en ander aan sneeuw oplag, schuift er zo in.
Maargoed, als je het probleem ook hebt als je em niet gebruikt heb je daar weinig aan.

• Peter van Luijk
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-01-2011 13:33 #1300755 door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Antenne
Hoe zit je met je antenne? Die elektrische hebben ook een slangetjes voor sijpelwater wat je door je zadeltas weg moet werken naar buiten.

Moderators: Jerry Stam