momentsleutel bij de Lidl
- V700 register
- Nieuw lid
-
rudiger schreef :
Wel ook maar eens naar de LIDL dan ( Hemonystraat Amsterdam).. parkeerkaartje gekocht, was alweer 3 €, en de LIDL afgezocht.. Bleek ik bij navraag in de enige LIDL te staan die behalve toiletpapier geen Non food op voorraad heeft!.
Op zoek naar een andere dan in Amsterdam.....
Op hun website staat altijd welk filiaal de artikelen in huis heeft.
Frits ( die er ook maar 1 is gaan halen)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
groeten, Chris
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
Heb de sleutel zelf trouwens niet gehaald, Had deze maand mijn hobbybudget al giga geschonden. Zag er wel uit als goed materiaal, met een net koffertje erbij.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Ophalen in leiden of in het flevoziekenhuis, versturen mag ook, kost dan uiteraard iets meer dan de 20 euro.
Laat maar weten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hebbes, In Amsterdam Noord , daar lagen er nog wel 20 en het is daar nog gratis parkeren ook ! heheh.. Ziet er goed uit, als het 2 x zoveel had gekost had ik het ook geloofd/gekocht. Nu kan ik mijn LM velgen tenminste op de juiste manier vastzetten...960 estate 1996 schreef :
rudiger schreef :
Op zoek naar een andere dan in Amsterdam.....
Wel ook maar eens naar de LIDL dan ( Hemonystraat Amsterdam).. parkeerkaartje gekocht, was alweer 3 €, en de LIDL afgezocht.. Bleek ik bij navraag in de enige LIDL te staan die behalve toiletpapier geen Non food op voorraad heeft!.
Op hun website staat altijd welk filiaal de artikelen in huis heeft.
Frits ( die er ook maar 1 is gaan halen)
- André Struis
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar even m'n schoonvader gebeld en die heeft er eentje voor me gescoord. Nou woont die in Helmond en gezien een momentsleutel bedoelt is om mee te WERKEN was het wel te verwachten dat ze daar nog zouden zijn.Janneman schreef : Lidl en Aldi hebben altijd van die acties voor bejaarden en werklozen. Als je normaal werkt vis je altijd achter het net.
Maar goed, m'n vrouw werkt wisselende diensten en die ging vanmorgen naar de Lidl voor me. Helaas alles al weg...
- V700 register
- Nieuw lid
-
struis schreef : Hoe sleutelden jullie vroeger? zonder momentsleutel?
- Niet gehinderd door enige kennis van zaken draaide ik mijn velgen met de kruissleutel vast. Nu, alhier wijzer geworden blijkt dat dat niet goed kan zijn voor LM velgen heb ik dus maar zo'n ding aangeschaft.
Groeten Rudiger