Steutelruimte
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 13:51 #1084679
door Ries van Lomwel
Steutelruimte is gemaakt door Ries van Lomwel
Ik heb al een paar keer draadjes voorbij zien komen met als onderwerp een sleutelruimte voor een aantal leden in een regio. Laatst nog eentje van een initiatief in de buurt van R'dam maar kan het niet meer vinden. Ik ben het ook zat om alles op straat te doen of in een veel te kleine garage waar ik om de 5 minuten me ergens aan stoot. Loopt er nog iets wat voor mij uit Prinsenbeek te berijden is of moeten we hier in het Bredase zelf iets initieren?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 16:33 #1300625
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rotterdam e.o.
Dat was ik.
Het blijkt dat een fatsoenlijke sleutelruimte (voldoende ruim, goed bereikbaar, betaalbaar, veilig, zonder risico op klachten overlast, etc.) moeilijk te vinden is. Ik heb wel enkele plekken onderzocht maar krijg het financiele plaatje niet rond.
Het aantal te huren vierkante meters is daarbij niet zo relevant. De prijs per te huren m2 is steeds tussen de 30 en 50 euro per jaar afhankelijk van de locatie. Het zal ongetwijfeld achteraf ergens in een boerenschuur goedkoper kunnnen maar daar heb ik dus geen zin in.
Ik durf best een risico te nemen door voor mijn rekening een ruimte te huren maar ik kan nooit een dusdanig interessante "vierkante meterprijs" aanbieden zodat ik gegarandeerd ben van voldoende animo en bezettingsgraad. M.a.w. het wordt voor een deelnemer gewoon te duur en het financiele risico voor mij daarmee te groot.
Het blijkt dat een fatsoenlijke sleutelruimte (voldoende ruim, goed bereikbaar, betaalbaar, veilig, zonder risico op klachten overlast, etc.) moeilijk te vinden is. Ik heb wel enkele plekken onderzocht maar krijg het financiele plaatje niet rond.
Het aantal te huren vierkante meters is daarbij niet zo relevant. De prijs per te huren m2 is steeds tussen de 30 en 50 euro per jaar afhankelijk van de locatie. Het zal ongetwijfeld achteraf ergens in een boerenschuur goedkoper kunnnen maar daar heb ik dus geen zin in.
Ik durf best een risico te nemen door voor mijn rekening een ruimte te huren maar ik kan nooit een dusdanig interessante "vierkante meterprijs" aanbieden zodat ik gegarandeerd ben van voldoende animo en bezettingsgraad. M.a.w. het wordt voor een deelnemer gewoon te duur en het financiele risico voor mij daarmee te groot.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 17:04 #1300631
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien
Mischien is een <a href="
www.zoektips.org/
">Doe Het Zelf Garage</a> een idee. ?
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 17:04 #1300632
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Boerenschuur kan best
Maar een boerenschuur met de juiste verlichting kan juist heel gezellig zijn. Ik heb in betere tijden enige jaren onderdak gevonden bij een teler, die met die ruimte niets deed en ik kon daar in ruil voor laswerk aan de carnavalswagens voor niets gebruik van maken. Was ideaal maar helaas ging hij uitbreiden en ik moest weg. Ik ga toch nog eens een rondje door de velden doen of ik niks kan vinden hier in de buurt.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 17:07 #1300633
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic Lijkt me wel wat ,die doe het zelf garage
Frits, ik geloof dat Baseman enkele jaren geleden dit idee ook eens uitgewerkt heeft. Ik ga eens kijken hier en Rotterdam eo. of dat er is maar Sweetlakecity is misschien ook een optie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 17:13 #1300636
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Daarom
Juist daarom heb ik geen zin in "boerenschuren".RVL schreef : ....... en ik moest weg.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-01-2011 19:40 #1300650
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ook ik ben op zoek naar een
Ook ik ben op zoek naar een alternatief want ik ben dat
sleutelen op straat ook beu,en dan komt er nog bij dat ik
ernstige rugklachten heb,en het dus zo zo niet meer op straat kan doen.
Ik weet wel niet of het voor mii finacieel een haalbare kaart is daar mijn
werkgever sindskort failliet is verklaard en ik het dus met een heel stuk minder
moet gaan doen,maar ben best bereidt om mee te gaan inversteren in een
sleutelgarage in de buurt van Breda,zodat onze Zweedse reuzen op de weg
kunnen blijven.
Groeten uit Breda
Peter de geus Lidnummer:1241
Volvo 960 2.5i 24V 1995
sleutelen op straat ook beu,en dan komt er nog bij dat ik
ernstige rugklachten heb,en het dus zo zo niet meer op straat kan doen.
Ik weet wel niet of het voor mii finacieel een haalbare kaart is daar mijn
werkgever sindskort failliet is verklaard en ik het dus met een heel stuk minder
moet gaan doen,maar ben best bereidt om mee te gaan inversteren in een
sleutelgarage in de buurt van Breda,zodat onze Zweedse reuzen op de weg
kunnen blijven.
Groeten uit Breda
Peter de geus Lidnummer:1241
Volvo 960 2.5i 24V 1995
Moderators: Jerry Stam