Interclassic MECC Maastricht... 14/15/16 januari
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 17:35 #1084606
door V700 register
Interclassic MECC Maastricht... 14/15/16 januari is gemaakt door V700 register
Vrijdag, zaterdag en zondag is er een oldtimer show in het MECC in M-tricht. Deze zijn over het algemeen van goede kwaliteit. Wie gaat er naar toe? Kunnen we misschien afspreken om te treffen. Mijn plan is om zondag er naar toe te gaan.
Hoor het wel,
Robert
Hoor het wel,
Robert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 18:59 #1300163
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nope
Nee, dit jaar niet.
Ik ben vorig jaar geweest, en het was absoluut een mooie show, met bijzondere auto's. Dit jaar niet wegens, eeuhm, brandstoftekort...
Ik ben vorig jaar geweest, en het was absoluut een mooie show, met bijzondere auto's. Dit jaar niet wegens, eeuhm, brandstoftekort...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 19:15 #1300167
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga er ook naar toe, maar
Ik ga er ook naar toe, maar door omstandigheden ga ik al op vrijdag, dus wanneer er liefhebbers zijn voor de vrijdagmiddag.
Ik hoor het weel
Henk Brekelmans lid 1203
Ik hoor het weel
Henk Brekelmans lid 1203
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 19:56 #1300173
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lid nummer 58
Hallo Robert
Ger Wagemans zou wel eens interesse kunnen hebben. Ger is lid, maar weinig op het forum. Vorig jaar heeft ie het meen ik klaargespeeld, om een aantal 700's op de InterClassica te krijgen.
groetjes
Mathy (die zo'n 600 meter van Ger af woont)
Ger Wagemans zou wel eens interesse kunnen hebben. Ger is lid, maar weinig op het forum. Vorig jaar heeft ie het meen ik klaargespeeld, om een aantal 700's op de InterClassica te krijgen.
groetjes
Mathy (die zo'n 600 meter van Ger af woont)
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 21:11 #1300192
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic MECC
Ik ga er vrijdag naar toe. Tenslotte is er een grote happening van Mercedes. Ik heb via MB classic een uitnodiging om er met 2 personen naar toe te gaan. Komt goed uit want een goede maat van me woont in Visé, is ook al jaren klassieker liefhebber ( de Engelse) en als het laat mocht worden dan blijf ik gewoon lekker in Visé en rijd zaterdag op het gemak weer naar huis.
En helaas, Mathy, de 760 blijft lekker binnen ( net als de MB's) met al die pekel op de weg. Daar is de s90 beter op toegerust. Of misschien ga ik wel met de rugzak. Ligt ook aan het weer.
Wellicht zie ik nog wat mensen van hier. In ieder geval even bij de Fehac buurten en natuurlijk van alle moois van mijn andere favoriete merk genieten. En natuurlijk van alle andere mooie klassiekers die daar te bewonderen zijn.
Groeten, Jan.
En helaas, Mathy, de 760 blijft lekker binnen ( net als de MB's) met al die pekel op de weg. Daar is de s90 beter op toegerust. Of misschien ga ik wel met de rugzak. Ligt ook aan het weer.
Wellicht zie ik nog wat mensen van hier. In ieder geval even bij de Fehac buurten en natuurlijk van alle moois van mijn andere favoriete merk genieten. En natuurlijk van alle andere mooie klassiekers die daar te bewonderen zijn.
Groeten, Jan.
Moderators: Jerry Stam