Vast

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 08:47 #1084552 door V700 register
Vast is gemaakt door V700 register
Leuke foto's en filmpjes allemaal van de sneeuw avonturen maar zijn er ook nog mensen geweest die vast zaten in de sneeuw en zonder hulp van anderen niet meer weg kwamen, ja ik heb het regelmatig meegemaakt. Ik bedoel als je alleen bent heb je toch een probleem.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 08:50 #1299736 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dit een vraag?
Frans, is dit een vraag of mededeling?
Ik zie namelijk geen link....
Hebben we ' zomerband-geknoei'  trouwens niet al voldoende besproken in het Veel sneeuw topic?

• Ries van Lomwel
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 09:15 #1299742 door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic voor of achterwiel aandrijving
Frans bedoeld het verschil tussen voor en achterwiel aandrijving. Op dit forum met pure achterwielaandrijvingen misschien niet de meest geschikte vraag maar ik bezit ook een V70 met voorwielaandrijving en beaam dat dit in de sneeuw eerder een voordeel dan een nadeel is even los van de discussie over zomer en winterbanden. Gelukkig geen ervaring met het verschil tussen voor en achterwielaandrijving bij vastzitten. Ik denk dat als het zover is er weinig verschil is. 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 09:23 #1299745 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Eerlijk
gezegd ging het er eigenlijk alleen om of er nog meer mensen vast hadden gezeten in de sneeuw, dat van die voorwielaandrijving kwam er alleen maar tussendoor, sorry voor de onduidelijkheid. Ik haal het weg (als het nog lukt) anders ontstaan er misschien weer ellenlange discussies en boze reacties.

• clemens meijer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 10:22 #1299761 door clemens meijer
Beantwoord door clemens meijer in topic vast
Ja 2x met de vrachtwagen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
31-12-2010 16:16 #1299806 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Niet met mijn eigen auto
Niet met mijn eigen auto maar wel die van het werk een Renault master (*&^%$#$@#@ Bus) met winter banden remmen voor een rontonde ging prima maar toen weg komen met een lading van ongeveer een 230 kilo achterin kwam niet weg als ik hem in zn 4 zette viel hij gewoon uit 1,2 en 3 bleef ik gewoon staan, gelukkig had ik een vrachtwagen achter me staan met een bull bar en die heeft heel zacht een setje gegeven en toen kon ik verder.

Groeten Tom.

Moderators: Jerry Stam