Bekende 760 te koop?

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2010 19:45 #1084516 door Mark van Loo (GAST)
Bekende 760 te koop? is gemaakt door Mark van Loo (GAST)
Gevonden op het net, een blauwe 760 Estate 2.8 PRV uit 1990. Toevallig bekend? Heeft er meer dan 4 ton op zitten en staat te koop bij een handelaartje in Soesterberg.
link.marktplaats.nl/406547048

Blijft mooi zo'n blauwe ouwe!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-12-2010 21:00 #1299350 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vraagprijs
Vraagprijs is €944,-. Zou 'ie weten dat het een 765 is?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 02:58 #1299389 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic weet ie niet?
Heel snel handelen dan! Kan bijna niet waar zijn! Doe nou maar!  Hoewel zie ik nu..., geen vol leer, en nog wat dingetjes niet..... En de km.,...., toch weer een beetje te impulsief van me gereageerd...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 15:15 #1299425 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ziet er toch netjes uit? Met
Ziet er toch netjes uit? Met velours bekleding. Maar, ja, die PRV hè? Die moet wél echt goed zijn, anders....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2010 22:27 #1299578 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Misschien ga ik (over)morgen
Misschien ga ik (over)morgen eens kijken. Iemand nog aanvullende tips naast de standaard aankooptips?
Groet Rik

• bouke maas (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2010 22:29 #1299581 door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic ziet er goed uit rik
Kan je je geen buil aan vallen. Ziet er op de photo best mooi uit en de 760 gaan collectors items worden. Zijn denk ik inmiddels zeldzaam.
Groetjes Bouke
(die ook al een beetje zat te denken, maar het thuis niet meer verkocht krijgt.................)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2010 23:19 #1299589 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2x kijken
Alle aanbiedingen bij deze garagist zijn goed te horen. Let wel, de prijzen. Er is alleen altijd iets met de auto's. Vroeger heette dit bedrijf "Stoutjesdijk". Wellicht dat dit de kenner helpt te bepalen hiervoor om te rijden.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-12-2010 23:56 #1299601 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Armsteun
Hallo Volvisti
Mocht iemand toch willen gaan kijken na die waarschuwing, kijk dan ter plekke even waar de armsteun uit de achterbank gebleven is.  Die mis ik namelijk op de foto's.
groetjes
Mathy

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2010 00:02 #1299604 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic klopt,
Een hele bekende naam inderdaad, StoutjesdijkSoest...., had/heeft altijd heel veel automobielen te koop... Waarom eigenlijk, die naamsverandering.....? Te "negatief" in de publiciteit geweest?  

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-12-2010 14:31 #1299634 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gegeten en gedronken
Nou, ik was wel even toe aan een ritje in mijn zeer comfortabele 744 automaat op winterbanden met naast mij het (zeer mooie) taxatierapport voor een eventuele inruil.
Aangekomen was de wagen nergens te bekennen. Bij navraag bleek deze in de werkplaats te staan voor de komende APK. Na 5 seconden had ik mijn oordeel al klaar. Als je achternaam ''Rabbit'' is dan is dit een prima hol. De wagen heeft dezelfde kilometrage als onze 960 maar hier werd ik wel verdrietig van. Jammer, de foto's zien er veelbelovend uit. Er zat trouwens een sticker van de vereniging evenals een sticker van Carlo Schmidt. Iemand van hier? Dan mijn gemeende excuses maar ik werd er niet blij van.
Vet motorinterieur/Aircopomp niet aanwezig/dashboardkastje viel uit elkaar/losse deurpaneel en deurgreep/losse draden en vage losse lampjes onder het stuur/complete hemel halverwege/boordgereedschap niet aanwezig, gereedschaphouder weg/afdekplank rechts achterin niet aanwezig/hoofdsteun afgebroken, weg/middenarmsteun verdwenen?!/roest achterklep (meerdere)/redelijk lopend blok/velgen en lak redelijk voor zover ik er verstand van heb.
Toen maar eens gevraagd of ze eens wilde kijken naar mijn mooi 744 voor een eventuele inruil want dat gaven ze aan. De Groot zou komen om de wagen te bekijken en na een minuut of 25 wachten vond ik het wel welletjes en ben weer huiswaarts gekeerd. Ik was schijnbaar niet interessant genoeg. Het was mooi onderweg en was weer zeer content met mijn wagen!
Gegroet, Rik

Moderators: Jerry Stam