Eindejaarsmeeting Volvo-forum.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 09:36 #1299401 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Toren

EndlessQuest schreef : Ik hop overigens dat ze dan een stuk weiland eromheen geleend hebben, want op het parkeerterrein van KPN zelf kun je weinig auto`s kwijt ben ik bang.

Sinds een aantal jaren maken we gebruik van een privé parkeerterrein, op een paar honder meter afstand van de Gerbrandytoren. Opkomst gisteren was volgens mij een kleine 50 auto's, voor het merendeel 850's en V/S70's.
Meer info: <a href=" www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45122.0/topicseen.html "> www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45122.0/topicseen.html
Foto's achteraan in dat topic 

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 10:23 #1299404 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic EndlessQuest: ik geloof dat
EndlessQuest: ik geloof dat hier een misverstandje ontstaat.
Jan was op een bijeenkomst van het algemene Volvoforum bij Volvo Nederland in Beesd. Alle auto's bij elkaar op het royale parkeerterrein voor de deur, waar voor deze meeting speciaal een stuk was vrij gehouden.
Wat er met de foto's misgaat weet ik niet. Ik zal deze rode kruisjes foto's maar verwijderen.
Teuni

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 10:30 #1299405 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Circuit

jsnijder schreef :
hadden ze ook staan. Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik niet weet welk type Volvo dit is.

een P83003-002 Staat bij de RDW maar het is een PV830 of 831
en zo een heeft zelfs met de Elandrun meegedaan in 2005!
klik hier:  vanaf 3:24 zie je m rijden

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
28-12-2010 12:05 #1299414 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Hier vind je beide meetings
<a href="
">

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 12:29 #1299416 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zichtbaar ?

geejee schreef : In je openings post zie ik jammer genoeg weer die beruchte " kleine rode kruisjes in een heel groot omlijst vak", terwijl  in je vervolg post wel de mooie foto's weergeven zijn.

Met dank aan Jan en Teuni heb ik de foto's ontvangen en opnieuw op de site geplaatst. Ze zouden nu zichtbaar moeten zijn, stuur me even een PB als dat niet het geval is.Als er meer foto's zijn dan kunnen toegevoegd worden aan het foto-album dat voor de eindejaarsmeeting is gemaakt (<a href="/image/tid/2094" target="_blank">hier</a>).

• Gert-Jan De Jong (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 14:38 #1299420 door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Aangepaste prijzen voor oudere Volvo's klinkt erg goed! Prachtig als een merk ook z'n oudere modellen koestert.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-12-2010 15:35 #1299426 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic PV831 'Taxi'
Dit is een bekende wagen, een Volvo zijklepper  ook wel' Taxi van Alex van de Bijl' genoemd. Referend aan de functie die de wagen vroeger in Zweden heeft gehad.     Hij heeft het Zijklep Register binnen de vereniging opgericht. (1 of 2 K 's!) die organiseren jaarlijks een bijeenkomst. is de moeite waard.
Hij is een van de oud-voorzitters van de V44 vereniging, inmiddels VKV genaamd.
De wagen heeft destijds naast mijn P1800 gestaan in een stalling in Vreeland, dat is al weer bijna 20 jaar geleden. Inmiddels wel netjes gerestaureerd...
Ed

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 21:35 #1301998 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Gespot
Gespot bij de oldtimerbeurs in Maastricht: de mooie groene Volvo S90 bovenaan dit topic! Een van de weinige Volvo's die ik zowel binnen als buiten spotte. Veel Mercedes-Benzjes.
www.volvo700vereniging.nl/files/images/Volvo_S90.preview.jpg

• Jan Snijder (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 22:31 #1302006 door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Heel goed opgelet.
Knap dat je mijn auto in die bomvolle parkeergarage hebt gespot. Inderdaad was er , op de stand van de VKV en een paar mooie katteruggen en P1800's na, weinig Volvo te zien.
Thema-merk was Mercedes dit jaar. En met de (gratis) uitnodiging van de overkoepelende classic Mercedes-organisatie, ben ik vrijdag samen met Carlo en nog een goede vriend naar het MECC afgereisd. Veel moois gezien. Leuke dag gehad en tot ca. 20.00u. op de beurs geweest. Daarna Carlo weer in Gemert afgeleverd en na nog een (alcohol-vrij) afzakkertje te hebben genomen tegen half één weer terug op het honk. En weer genoten van ruim 400 comfortabele Volvo-kilometers.

Groeten, Jan.

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-01-2011 22:37 #1302007 door Mark van Loo (GAST)
Beantwoord door Mark van Loo (GAST) in topic Leuk
Hij stond op een hoek en het Volvo-oog ziet alles, haha. Leuk!
Ik was er ook op uitnodiging en ben terug in een Diana-S-Klasse/W140/Kathedraal (rood!) terug meegereden. Da's ook een klasse apart hoor, zo'n ding.

Moderators: Jerry Stam