Eindejaarsmeeting Volvo-forum.
- V700 register
- Nieuw lid
-
EndlessQuest schreef : Ik hop overigens dat ze dan een stuk weiland eromheen geleend hebben, want op het parkeerterrein van KPN zelf kun je weinig auto`s kwijt ben ik bang.
Sinds een aantal jaren maken we gebruik van een privé parkeerterrein, op een paar honder meter afstand van de Gerbrandytoren. Opkomst gisteren was volgens mij een kleine 50 auto's, voor het merendeel 850's en V/S70's.
Meer info: <a href=" www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45122.0/topicseen.html "> www.volvo850forum.nl/index.php/topic,45122.0/topicseen.html
Foto's achteraan in dat topic
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Jan was op een bijeenkomst van het algemene Volvoforum bij Volvo Nederland in Beesd. Alle auto's bij elkaar op het royale parkeerterrein voor de deur, waar voor deze meeting speciaal een stuk was vrij gehouden.
Wat er met de foto's misgaat weet ik niet. Ik zal deze rode kruisjes foto's maar verwijderen.
Teuni
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met dank aan Jan en Teuni heb ik de foto's ontvangen en opnieuw op de site geplaatst. Ze zouden nu zichtbaar moeten zijn, stuur me even een PB als dat niet het geval is.Als er meer foto's zijn dan kunnen toegevoegd worden aan het foto-album dat voor de eindejaarsmeeting is gemaakt (<a href="/image/tid/2094" target="_blank">hier</a>).geejee schreef : In je openings post zie ik jammer genoeg weer die beruchte " kleine rode kruisjes in een heel groot omlijst vak", terwijl in je vervolg post wel de mooie foto's weergeven zijn.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij is een van de oud-voorzitters van de V44 vereniging, inmiddels VKV genaamd.
De wagen heeft destijds naast mijn P1800 gestaan in een stalling in Vreeland, dat is al weer bijna 20 jaar geleden. Inmiddels wel netjes gerestaureerd...
Ed
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
www.volvo700vereniging.nl/files/images/Volvo_S90.preview.jpg
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Thema-merk was Mercedes dit jaar. En met de (gratis) uitnodiging van de overkoepelende classic Mercedes-organisatie, ben ik vrijdag samen met Carlo en nog een goede vriend naar het MECC afgereisd. Veel moois gezien. Leuke dag gehad en tot ca. 20.00u. op de beurs geweest. Daarna Carlo weer in Gemert afgeleverd en na nog een (alcohol-vrij) afzakkertje te hebben genomen tegen half één weer terug op het honk. En weer genoten van ruim 400 comfortabele Volvo-kilometers.
Groeten, Jan.
- Mark van Loo (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik was er ook op uitnodiging en ben terug in een Diana-S-Klasse/W140/Kathedraal (rood!) terug meegereden. Da's ook een klasse apart hoor, zo'n ding.