Dakar 2011
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 01:24 #1299727
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Absoluut
Dat is absoluut waar, zo in je eentje kom je jezelf echt wel tegen ja, vind het alleen echt heel erg jammer dat de commercie het zo heeft overgenomen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 02:31 #1299731
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Commercie
Inderdaad. Maar blijkbaar heeft hebben ze elkaar nodig..........
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 14:34 #1299795
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Hallo Volvisti
Dit soort
Hallo Volvisti
Dit soort avonturen kost een paar centen. En tenzij je een goedlopend transportbedrijfje (De Rooij en ik meen ook Bekx) of een truckfabriekje (van Ginkel) hebt, kom je dan toch al snel uit bij "de commercie".
groetjes
Mathy
Dit soort avonturen kost een paar centen. En tenzij je een goedlopend transportbedrijfje (De Rooij en ik meen ook Bekx) of een truckfabriekje (van Ginkel) hebt, kom je dan toch al snel uit bij "de commercie".
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
31-12-2010 15:31 #1299798
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Punt
Klopt Mathy, maar wat ik bedoel is i.p.v dat de lokale oudijzerboer en de bakker een paar honderd euro schoven en je gewoon met je zelf geprepareerde materiaal op pad ging, moet je nu minimaal een paar "tonnetjes" meenemen om enigszins in de buurt van het fabrieksmateriaal te komen.Dus i.p.v. een stoere mannen rallye is het een centenkwestie geworden. Ook nu zijn er natuurlijk nog minimalisten die samen met een familielid die er met een busje achteraan rijdt de rallye "doen", maar kans om te winnen zelfs met hun doorzettingsvermogen hebben ze natuurlijk niet. En dan vergeten we voor het gemak maar even dat ze waarschijnlijk ook nog tot diep in de nacht gesleuteld hebben om het materiaal weer voorelkaar te krijgen en zodoende 's morgens lekker brak weer aan de start verschijnen.De "fabrieksjongens" daarentegen rijden iedereen het snot voor de ogen, komen in het kamp aan, gaan lekker douchen, doen een interviewtje en daarna staat hun eten klaar en gaan ze lekker onder de wol. 's morgens staat hun "spul" weer schoon en optimaal geprepareerd klaar (hebben 's nachts 20 man aan gewerkt), en het is weer gaan met die banaan.Nee dan heb ik meer respect voor de "sloebers" in het peloton, zoals Thierry Sabine het ooit bedoelde, dat was een beetje mijn punt.Men zou b.v. een maximum budget moeten bepalen, net zoals vroeger met je zakgeld voor het schoolreisjeMathy schreef : Hallo Volvisti
groetjes
Mathy
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2011 03:20 #1299867
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Wordt ook niks
Hallo Rob
Je hebt helemaal gelijk. Maar aan een maximum budget heb je weinig als je niet continu alles kunt controleren. Want stel je hebt net je blok zo ongeveer gesloopt, tuft met gekruiste vingers nog even verder en plotseling ligt daar achter een grote kei ineens een motorblok dat zomaar in je auto past. En niemand in de buurt die ziet dat jij dat blok er "even" in legt.
groetjes
Mathy
Je hebt helemaal gelijk. Maar aan een maximum budget heb je weinig als je niet continu alles kunt controleren. Want stel je hebt net je blok zo ongeveer gesloopt, tuft met gekruiste vingers nog even verder en plotseling ligt daar achter een grote kei ineens een motorblok dat zomaar in je auto past. En niemand in de buurt die ziet dat jij dat blok er "even" in legt.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-01-2011 12:27 #1299879
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat
Dat schijnt wel te gebeuren, dan ze zomaar precies de juiste onderdelen "vinden" onderweg.
Moderators: Jerry Stam