Even voorstellen

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2010 19:28 #1084464 door V700 register
Even voorstellen is gemaakt door V700 register
Hallo,Bij deze zou ik mij even voor willen stellen als nieuw lid van de V700.
Mijn naam is Peter de geus,ben 42 jaar en gelukkig getrouwd met een schat van een vrouw,
maar helaas geen autoliefhebber,daar in tegen mijn dochter wel,en die is 15 jaar.
Ik wil even aan geven dat ik al 23 jaar volvo rij,en sinds 2 jaar een beer van een auto heb,
namelijk een Volvo 960 2.5i 24V van het bouwjaar 1995,en geloof me,ik zou niet anders
meer willen,Gelukkig heb ik nu een vereniging gevonden die echt om de zweedse reus geven,
en waar ik mijn ups en downs kwijt kan over de auto.
Oh,Oh,Ik ben nog vergeten dat ik woon achtig ben in Breda.Bij deze.  GROETJES:Peter.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2010 21:03 #1298937 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Liefhebben
Hallo Peter, leuk dat je ons gevonden hebt.

peterke102 schreef : een schat van een vrouw, maar helaas geen autoliefhebber,daar in tegen mijn dochter wel,en die is 15 jaar.

Tja, ik weet hoe het is... Ik heb mijn hoop nog gevestigd op mijn jongste dochter, nu 5, die is wel een beetje geïnteresseerd in techniek. Vrouw is wat dat aangaat (al lang) opgegeven en twee oudste kinderen ook reeds. Ze zien een auto slechts als een doos op wielen die je van A naar B moet brengen. Er een hobby van maken vinden ze maar vreemd. Ach, ze hebben mij desondanks in ieder geval wel lief, dat is ook wat waard.

• Frank van der Zee (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2010 23:43 #1298970 door Frank van der Zee (GAST)
Beantwoord door Frank van der Zee (GAST) in topic Dat
is een goeie; zweedse reus.
welkom bij de clup
Mazzel

Moderators: Jerry Stam