Zelfs JetCars doet 'm van de hand - Een S90 voor onderdelen?

• Mark van Loo (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 01:22 #1084353 door Mark van Loo (GAST)
Een hele nette maar ook zielige S90 bij JetCars Rotterdam. Zelfs zij kunnen m niet (meer) met lopende motor verkopen. Wordt nu voor spotprijsje aangeboden. Leuk voor onderdelen? Of motorswap om de kmstand van 3 ton verder op te stuwen...

link.marktplaats.nl/399468707

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 01:45 #1297990 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Velgen
Inderdaad beetje triest om zo afgedankt te worden. Neem alleen de velgen maar eens onder de loep..... Hier word je niet echt vrolijk van . Voor een d.h.z. sleutelaar toch een aantrekkelijke investering lijkt mij...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 08:23 #1298002 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deurpanelen lijken ook nog
Deurpanelen lijken ook nog best ok. Alleen niet zwart, jammer.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 12:59 #1298039 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic interieurtje...
Een beste klus om om te bouwen, maar het lijkt mij helemaal geen verkeerd interieurtje. Vind de nieuwe stoelen toch wel een pak fijner dan wat er in de 740 is geleverd... 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 13:59 #1298048 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Al die nieuwe "Volvo"
Al die nieuwe "Volvo" stoelen zijn echt vreselijk, een golf 2 zit veel lekkerder!Ergens in 1995 ofzo ging het mis, toen de V40 enzo kwam.. Volvo is volvo niet meer....

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 15:18 #1298058 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic domme vraag maar...
passen die stoelen ook zo in mijn 760 van 1990?
Achterbank dan ook?

Als dit zo is, misschien samen met iemand een bod doen en samen de onderdelen eraf halen die de moeite lonen?

Denk dat ik hem wel voor beduidend minder mee krijg.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 15:23 #1298059 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stoelen wel
Stoelen wel, waarbij de eventuele stoel-airbags het wellicht minder goed doen dan bij auto's waar deze origineel in geleverd zijn (daarbij zit achter het paneel nog een soort vulstuk zodat de ontsteking eerder afgaat). Kijk voor de achterbank <a href="/node/20656" target="_blank">hier</a> even. Als jij ook een sedan hebt, en de C-stijl van de 900 serie dan kan het passen. Overigens is die auto in onderdelen al wel die 500 euro waard die erop geboden was lijkt me. Velgen leken OK, net interieur incl. nette deurpanelen (nieuw € 300 per stuk en niet meer (in alle kleuren) leverbaar).

• Piet van der Plas
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 16:51 #1298064 door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic In de hoek
Ik moest toch in de Waalhaven zijn dus ben even langs gereden.
Ze wisten totaal niet waar de S90 stond dus ik was waarschijnlijk de eerste die is wezen kijken. Niet te lang gekeken, want hij staat buiten achter in een hoek en het regende ijswater. De cylinderkop ontbreekt evenals een nokkenas. Het interieur is nog netjes gezien de kilometerstand. Alleen het alcantara van de bestuurderstoel pluist, maar dan kan je scheren. De stoelen zijn niet elektrisch. De auto is voorzien van een Euroalarm, het rode codesleuteltje is erbij. Nederlands instructieboekje, instructieboekje CR9?? radio (vergeten). serviceboekje aanwezig, alleen inhoud uitgescheurd.
De velgen hebben min of meer normale stoeprandschade aan de buitenrand. Verder geen grote beschadigingen. De banden zijn Michelin Energies met ca 5 mm profiel.
Als iemand een sloopactie wil organiseren, dan kan de auto voor een aantal weken wel op het terrein van mijn bedrijf in Rotterdam Spaanse Polder staan. Ik zou zelf het instrumentenpaneel wel willen hebben, maar verder heb ik niets nodig.
Overigens, er staat momenteel een B6304 motor te koop op het engelse <a href=" www.volvoforums.org.uk/showthread.php?t=108871 ">forum.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 17:00 #1298066 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ...
Nieuwe motor en een beetje oppoetsen dan maar? Verder ziet deze auto er toch mooi uit?

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-12-2010 17:39 #1298069 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic als ie ècht voor de sloop gaat...
Jammer om te slopen. Ik ben geen d.h.z. iemand, maar stel, het genoemde blok kopen en erin lepelen. Wat zou je dan kwijt zijn, excl. arbeidsloon? Hoeveel werk zou het zijn? 2 man/2 dagen? Toch de moeite waard, denk ik.
Gaat ie ècht voor demontage, dan zou ik wellicht interesse hebben ik de plaatwerk onderdelen. Gewoon voor "op de plank"...  En dan voor de "oud ijzerprijs"....

Moderators: Jerry Stam