Black Friday, vandaag in de States
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2010 13:33 #1295699
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lache!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2010 14:38 #1295702
door V700 register
Ik heb een tijd geleden zo'n iPod look-a-like uit China gekocht, maar wat een bocht is dat zeg ... knopjes die niks doen, en zelfs het scherm van een Gameboy color is nog beter. Heel het menu in steenkolenengels en een bouwkwaliteit waar de tranen van in je ogen springen. Tel hierbij op dat het ding na 2 maanden intensief gebruik al overleden was, en je begrijpt dat goedkoop vaak duurkoop is bij deze apparaatjes. Meer voordelen als de gunstige prijs kan ik eigenlijk niet bedenken t.o.v. een "echte". Dit is niet alleen bij Apple zo, maar ook nokia's samsung's en noem maar op worden op grote schaal gekopiëerd.
Geef je niks om o.a. bovenstaande punten (er zijn vast nog veel meer nadelen en), dan heb je voor weinig geld inderdaad ook een iPhone/iPod/iPad of weet ik veel wat met bijbehorende kwaliteit .
Persoonlijk erger ik me nogal aan dit soort bochtkwaliteit en geef ik liever een stuk meer uit voor een fatsoenlijk apparaat , waarmee je het gevoel hebt dat je weer jaren vooruit kunt. Dit krijg ik nou niet echt van die Chinese kopie-apparaatjes.
Volvo 121 1969
Verkocht:
Volvo 740 Turbo Intercooler Estate 1986
Volvo 340 DL 1983
Beantwoord door V700 register in topic Chinese Troep =)
Prachtig filmpje wat de waarheid goed weerspiegelt.Postma schreef : Tsjek dit filmpje even van de nieuwe Air Phone 4:
Ik heb een tijd geleden zo'n iPod look-a-like uit China gekocht, maar wat een bocht is dat zeg ... knopjes die niks doen, en zelfs het scherm van een Gameboy color is nog beter. Heel het menu in steenkolenengels en een bouwkwaliteit waar de tranen van in je ogen springen. Tel hierbij op dat het ding na 2 maanden intensief gebruik al overleden was, en je begrijpt dat goedkoop vaak duurkoop is bij deze apparaatjes. Meer voordelen als de gunstige prijs kan ik eigenlijk niet bedenken t.o.v. een "echte". Dit is niet alleen bij Apple zo, maar ook nokia's samsung's en noem maar op worden op grote schaal gekopiëerd.
Geef je niks om o.a. bovenstaande punten (er zijn vast nog veel meer nadelen en), dan heb je voor weinig geld inderdaad ook een iPhone/iPod/iPad of weet ik veel wat met bijbehorende kwaliteit .
Persoonlijk erger ik me nogal aan dit soort bochtkwaliteit en geef ik liever een stuk meer uit voor een fatsoenlijk apparaat , waarmee je het gevoel hebt dat je weer jaren vooruit kunt. Dit krijg ik nou niet echt van die Chinese kopie-apparaatjes.
Volvo 121 1969
Verkocht:
Volvo 740 Turbo Intercooler Estate 1986
Volvo 340 DL 1983
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-11-2010 14:39 #1295703
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weggegooid geld...
Haha, tja veel plezier met dit 'speeltje'. Het is gewoon weggegooid geld. Je kunt dat geld beter investeren in een echte Iphone.
Of koop een goedkopere HTC of iets dergelijks als je de Iphone te duur vindt. HTC is ook een Iphone namaak in mijn opinie maar dan wel een die werkt.
Of koop een goedkopere HTC of iets dergelijks als je de Iphone te duur vindt. HTC is ook een Iphone namaak in mijn opinie maar dan wel een die werkt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2011 18:28 #1301959
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Recensie
Persoonlijk ben ik erg beniewd naar een ongezouten recensie betreft de Air Phone 4.
Hebben jullie hem ondertussen al binnen?
Hebben jullie hem ondertussen al binnen?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2011 18:36 #1301960
door V700 register
Dus ja, ongezouten, ik weet niet, hij is gewoon in orde, doet wat ie moet doen, zelf dubbel, want met twee SIM-kaarten en hij ziet er prima uit, voelt ook niet zo goedkoop plastic als ik verwacht had.Hij pakt zelfs KPN card en Vodafone tegelijk, taalmenu onder andere in het engels, geen nederlands.
Het ergste is nog, er staat gewoon achterop dat het een Apple iPhone 4 is, designed by Apple corporation in California.
Beantwoord door V700 register in topic Ja.
Ja, hij is binnen en hij werkt prima.Niet zoals in het filmpje, maar het voelt gewoon goed aan.Maar, omdat ik privé geen data/gprs abonnement heb, en ook niet van plan ben dat te veranderen, staat ie weer (elders) te koop.Voor 60 euri, inclusief verzending.Postma schreef : Hebben jullie hem ondertussen al binnen?
Dus ja, ongezouten, ik weet niet, hij is gewoon in orde, doet wat ie moet doen, zelf dubbel, want met twee SIM-kaarten en hij ziet er prima uit, voelt ook niet zo goedkoop plastic als ik verwacht had.Hij pakt zelfs KPN card en Vodafone tegelijk, taalmenu onder andere in het engels, geen nederlands.
Het ergste is nog, er staat gewoon achterop dat het een Apple iPhone 4 is, designed by Apple corporation in California.
Moderators: Jerry Stam