waar kan ik een model van mijn 760 vinden/kopen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-11-2010 08:19 #1295412
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt allemaal voor jullie
bedankt allemaal voor jullie reaktie. Gaat goed komen met het model.
Laat als ik hem heb netjes in mijn kleur zetten, heb ik tot nu toe van bijna al mijn wagens die ik gehad heb al gedaan(en heb er al wat gehad). Ga vanmiddag als het goed is eindelijk mijn mooie auto weer ophalen bij Carlo. Hoop dat alles nu geregeld is, en ik voorlopig weer vooruit kan. 1 ding is zeker, deze verdwijnt nooit meer, en blijft in mijn verzameling. Als ik over een paar jaar wat anders koop hou ik de rode erbij!!!
Laat als ik hem heb netjes in mijn kleur zetten, heb ik tot nu toe van bijna al mijn wagens die ik gehad heb al gedaan(en heb er al wat gehad). Ga vanmiddag als het goed is eindelijk mijn mooie auto weer ophalen bij Carlo. Hoop dat alles nu geregeld is, en ik voorlopig weer vooruit kan. 1 ding is zeker, deze verdwijnt nooit meer, en blijft in mijn verzameling. Als ik over een paar jaar wat anders koop hou ik de rode erbij!!!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- G.J.M. Molenaar (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-11-2010 22:49 #1295623
door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic onderweg
Hoi Ton,
De 2 "staal" modellen gaan morgen op de post. Moest alleen even een geschikte verpakking vinden. En...., vanavond moest ik een doos "vaatwasblokjes" openen.... Echt mooi hoor, zo'n stalen gedetailleerd 1:25 760 gle model. Als je iemand weet die zo'n zelfde exemplaar in de gewenste kleur kan zetten, dan hou ik me aanbevolen.
De 2 "staal" modellen gaan morgen op de post. Moest alleen even een geschikte verpakking vinden. En...., vanavond moest ik een doos "vaatwasblokjes" openen.... Echt mooi hoor, zo'n stalen gedetailleerd 1:25 760 gle model. Als je iemand weet die zo'n zelfde exemplaar in de gewenste kleur kan zetten, dan hou ik me aanbevolen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-11-2010 10:34 #1295794
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic en sinterklaas stond voor de
en sinterklaas stond voor de deur vanmorgen.
2 leuke modellen van mijn Volvo.
Laat ze gelijk allebei in de kleur zetten van mijn auto!!.
Geejee & Co., van harte bedankt man!!!.
Als je ook iets in de kleur wil laten zetten hoor ik het wel.
Kan wel paar weken duren, maar als de schaal klaar is zal ik foto,s op het forum zetten.
Moet sowieso paar weken wachten, want vrouw lief pakt ze gelijk in voor pakjes avond!!!
2 leuke modellen van mijn Volvo.
Laat ze gelijk allebei in de kleur zetten van mijn auto!!.
Geejee & Co., van harte bedankt man!!!.
Als je ook iets in de kleur wil laten zetten hoor ik het wel.
Kan wel paar weken duren, maar als de schaal klaar is zal ik foto,s op het forum zetten.
Moet sowieso paar weken wachten, want vrouw lief pakt ze gelijk in voor pakjes avond!!!
Moderators: Jerry Stam