Wie kent deze 945
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 17:21 #1083941
door Ries van Lomwel
Wie kent deze 945 is gemaakt door Ries van Lomwel
Leden,
Wie kent deze auto ? Hij staat in Haaften? Ik ben voornemens de V70 te verkopen en nog zo'n baksteen ( zelfde kleur, krijgen mijn vrouw en ik niet meer ruzie dan te doen gebruikelijk) in huis te halen. Zie hier <a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsu4endgickt "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsu4endgickt Ik vind hem (of haar dat weet ik nog niet) wel erg appetijtelijk of zit ik er helemaal naast........... In ieder geval wat makkelijker met het uitwisselen van onderdelen enzo. Maar voordat ik domme dingen doe graag jullie mening!
Wie kent deze auto ? Hij staat in Haaften? Ik ben voornemens de V70 te verkopen en nog zo'n baksteen ( zelfde kleur, krijgen mijn vrouw en ik niet meer ruzie dan te doen gebruikelijk) in huis te halen. Zie hier <a href=" www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsu4endgickt "> www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bsu4endgickt Ik vind hem (of haar dat weet ik nog niet) wel erg appetijtelijk of zit ik er helemaal naast........... In ieder geval wat makkelijker met het uitwisselen van onderdelen enzo. Maar voordat ik domme dingen doe graag jullie mening!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Dutman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 18:34 #1294962
door John Dutman
Beantwoord door John Dutman in topic 1ste
Ik zou die 1ste eigenaar even willen contacten voordat ik die auto zou kopen.
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-11-2010 18:45 #1294963
door Jan Snijder (GAST)
Beantwoord door Jan Snijder (GAST) in topic Op onderzoek.
Gewoon langs gaan, de auto goed checken, mee rijden en kijken of er een goed gedocumenteerde historie bij zit. Dan is het ook geen probleem om de eerste eigenaar te achterhalen. Foto's zeggen me helemaal niets. Het is me te vaak overkomen dat ik op basis van de foto's dacht dat het een nette auto was en dat de werkelijkheid totaal anders was.
Groeten, Jan.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2010 10:52 #1295027
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Voor 't zelfde geld
Heb ik nog een 940 in de aanbieding. Zelfde kleur, alleen volledig gedocumenteerd en iets meer kilometers op de teller.
En... een Limited edition.
Geef maar aan of je interesse hebt, mail ik wel een paar foto's.
Grt.
Maurits
En... een Limited edition.
Geef maar aan of je interesse hebt, mail ik wel een paar foto's.
Grt.
Maurits
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2010 11:04 #1295029
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 940 automaat
Ik ben met deze wagen bezig geweest, was volgens mij goed gedocumenteerd, maar heb uiteindelijk een 945 Limited edition in Arnhem gevonden.
Ongeveer dezelfde KM stand, hoe dewagen er verder bij staat is belangrijker, dus banden ? airco werkend, automaat mooie heldere kleur transmissieolie ? Onderhoudsboekje, tranmissie riem ?
Ik had een goede indruk van het onderhoud, maar dat zie je snel genoeg als je de wagen rijdt en bekijkt.
Succes,Ed
Ongeveer dezelfde KM stand, hoe dewagen er verder bij staat is belangrijker, dus banden ? airco werkend, automaat mooie heldere kleur transmissieolie ? Onderhoudsboekje, tranmissie riem ?
Ik had een goede indruk van het onderhoud, maar dat zie je snel genoeg als je de wagen rijdt en bekijkt.
Succes,Ed
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-11-2010 13:02 #1295053
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic 945 automaat
Ja heren bedankt voor de adviezen. Ik ga er langs en jullie horen het.
Moderators: Jerry Stam