TIP: LPG inbouw actie Adrie Schouten
- V700 register
- Nieuw lid
-
www.adrieschouten.nl/ik-rij-voordelig/
Een lpg installatie G3<table class="contentTable"><tbody><tr><td>4 cilinder</td><td></td><td>vanaf € 1495,- all in</td></tr><tr><td>5+6 cilinder</td><td></td><td>vanaf € 1695,- all in</td></tr><tr><td>8 cilinder</td><td></td><td>vanaf € 1895,- all in</td></tr></tbody></table>
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ook in Rogat nij Nieuwenhuizen (en Emmeloord) hanteren ze deze prijs. Je krijgt er ook nog eens 25 liter gratis lpg bij!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Verder is het een goede deal volgens mij. Maar mag zoiets eigenlijk wel van de NMA?
- V700 register
- Nieuw lid
-
henk 940LPT schreef : Ik heb positieve ervaringen met Schouten, echter niet met deze installatie. Het lijkt me een wat onbekend merk.
Landi Renzo is zeker géén b-merk. Het is wat vroeger veel verkocht werd onder de naam Landi-Den hartog. Ik heb zelf 80.000 km gereden met een BMW 520i voorzien van een Landi-Renzo LSi gas-injectie systeem en heb er nooit één storing mee gehad.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb de beslissing genomen een Landirenzo in te laten bouwen in mijn volvo 940.
Omdat deze nog net geen 2 ton op de teller heeft denk ik dat een G3 zeker wel uit kan. Uiteraard wel wat speurwerk gedaan en via verschillende leveransiers informatie ingewonnen. Allen vertellen dat de LPI van Vialle het meeste garantie werk opleverd. Prins is voor gasinjectie het uitgelezen merk en heeft bovendien het voordeel dat het zuiniger is dan directie (vloeibare lpg) inspuiting en de Prins installatie kan ook nagesteld worden wanneer bv een nieuwe chip geplaatst is.
Landirenzo is de grootste LPG- en CNG producten fabrikant in de wereld. Kijk op de website. Enig nadeel schijnen de injectoren te zijn die hoorbaar tikken. Dit is het geluid van de injector naald. Dit is echter een bewuste keuze van de fabrikant. Metaal op metaal ipv metaal op kunststof, slijt minder. Omdat de 940 voldoende geluidsisolatie heeft durf ik dit wel aan. Een prijsverschil van ongeveer 500 euro is veel geld. De aanbieding kon idd gedaan worden vanwege een gezamenlijke inkoop van de noordelijke lpg inbouwers.
Wanneer het verschil zoals normaal ongeveer 150 was geweest had ik echter voor een Prins gekozen.
O ja, 6 december gaat tie naar Emmeloord. zal hier nog wel eens nader over berichten wanneer er belangstelling voor is.
Groet, Veertje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Interesssant ! Had nog nooit gehoord dat VSI zuiniger zou zijn dan LPi. Zijn er metingen die dat uitgewezen hebben ?Veertje schreef : Prins is voor gasinjectie het uitgelezen merk en heeft bovendien het voordeel dat het zuiniger is dan directie (vloeibare lpg) inspuiting en de Prins installatie kan ook nagesteld worden wanneer bv een nieuwe chip geplaatst is.
Dat nastellen begrijp ik niet helemaal. Volgens mij zijn beide systemen volgsystemen, maw, ze volgen de benzine computer. Als je daar een andere chip in doet, volgt de installatie gewoon het gedrag van de nieuwe chip...
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tja, eigenlijk heb ik hier alleen weergegeven wat ik gelezen en gehoord heb. Het verhaal van meer verbruik bij vloeibare inspuiting van lpg komt van de website van Vogel: autogassystemenhttp://www.vogelsautogas.nl/LPI_Installatie_autogas_systeem/henk 940LPT schreef : Interesssant ! Had nog nooit gehoord dat VSI zuiniger zou zijn dan LPi. Zijn er metingen die dat uitgewezen hebben ?
Dat nastellen begrijp ik niet helemaal. Volgens mij zijn beide systemen volgsystemen, maw, ze volgen de benzine computer. Als je daar een andere chip in doet, volgt de installatie gewoon het gedrag van de nieuwe chip...
en de informatie over de mogelijkheid om de ECU bij Prins en Landirenzo later opnieuw te kunnen finetunen komt van de inbouwer zelf!?
Dit was de info die ik had gekregen. Wanneer ik voor Vialle of Prins zou kiezen, moet ik op de een of andere manier wel het prijsverschil van €500 kunnen rechtvaardigen t.o.v. Landi Renzo. en tot nu toe heb ik dat niet gevonden