Kennen jullie deze?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2010 22:29 #1083791
door V700 register
Kennen jullie deze? is gemaakt door V700 register
Via Autoscout zag ik net een donkergroen 960 3.0 uit '96 te koop staan in Oss. Met net geen ton op de teller! Daar is de prijs, ruim € 10.000,-, dan ook naar. Wie kent de historie van deze auto? Waarschijnlijk import.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2010 22:41 #1293907
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic osse 960
Auto ken ik niet, bedrijf wel. Weinig of niets op aan te merken, behalve de vraagprijs, maar dat is bekend, is exorbitant hoog, mag niet meer dan een 4000 € kosten.
av jb
av jb
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2010 22:48 #1293909
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ben ik met je eens. Hoewel
Ben ik met je eens. Hoewel Carlo in Gemert vergelijkbare prijzen rekent.
Overigens zal de taxatiewaarde best wel eens een stuk hoger kunnen bedragen. Een unieke wagen?
Overigens zal de taxatiewaarde best wel eens een stuk hoger kunnen bedragen. Een unieke wagen?
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-11-2010 23:03 #1293910
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic vragen staat vrij,
maar zo'n prijs is niet reeel voor deze 960 sedan, zelfs niet in Gemert. En uniek? Er zijn er vast wel te vinden met een nog lagere km-stand.
Vgl maar eens andere sites, bijvoorbeeld Zwitserse.
Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd.
av jb VOLVO 960 3.0 24V (Limousine) SEHR GEPFLEGT,VORGEFÜHRT....ALLE SERVICE AUSGEFÜHRT.NEUE WINTER PNEUFahrzeugdatenInverkehrssetzung2 / 1996FahrzeugartOccasionAussenfarbegrauKilometer89'000 kmGetriebeartAutomatAntriebHinterradantriebTreibstoffBenzinTüren4Sitzplätze5Hubraum in ccm2922 cm³Zylinder6Leistung in PS204Leergewicht1710 kgTypenschein1v5123Letzte Prüfung26.11.2009Ab MFKJaPreisCHF 3'900.- Optionale AusstattungKlimaanlage Serienmässige Ausstattung4-Stufen-Automat, Automatisches Sperrdifferential (ASD), Antiblockiersystem (ABS), Servolenkung, Wegfahrsperre, Getönte Scheiben, Aussenspiegel rechts und links beheizbar und elektrisch verstellbar, Drittes Bremslicht, Leuchtweitenregulierung von innen, Scheinwerfer-Wisch-/Waschanlage, Zentralverriegelung, Kopfstützen hinten, Vordersitze heizbar, Vordersitze höhenverstellbar, Lenkrad höhenverstellbar, Airbag Fahrerseite, Seitenairbags, Mittelarmlehne hinten, Mittelarmlehne vorne, Durchladeöffnung im Kofferraum, Gurtstraffer vorne, Drehzahlmesser, Elektrische Fensterheber vorne Zusätzliche Ausstattung8fach bereift Hinweis: Die effektive Ausstattung kann von der publizierten Ausstattung abweichenBild 1 / 61 2 3 4 5 6
Vgl maar eens andere sites, bijvoorbeeld Zwitserse.
Maar onderhandelen kan natuurlijk altijd.
av jb VOLVO 960 3.0 24V (Limousine) SEHR GEPFLEGT,VORGEFÜHRT....ALLE SERVICE AUSGEFÜHRT.NEUE WINTER PNEUFahrzeugdatenInverkehrssetzung2 / 1996FahrzeugartOccasionAussenfarbegrauKilometer89'000 kmGetriebeartAutomatAntriebHinterradantriebTreibstoffBenzinTüren4Sitzplätze5Hubraum in ccm2922 cm³Zylinder6Leistung in PS204Leergewicht1710 kgTypenschein1v5123Letzte Prüfung26.11.2009Ab MFKJaPreisCHF 3'900.- Optionale AusstattungKlimaanlage Serienmässige Ausstattung4-Stufen-Automat, Automatisches Sperrdifferential (ASD), Antiblockiersystem (ABS), Servolenkung, Wegfahrsperre, Getönte Scheiben, Aussenspiegel rechts und links beheizbar und elektrisch verstellbar, Drittes Bremslicht, Leuchtweitenregulierung von innen, Scheinwerfer-Wisch-/Waschanlage, Zentralverriegelung, Kopfstützen hinten, Vordersitze heizbar, Vordersitze höhenverstellbar, Lenkrad höhenverstellbar, Airbag Fahrerseite, Seitenairbags, Mittelarmlehne hinten, Mittelarmlehne vorne, Durchladeöffnung im Kofferraum, Gurtstraffer vorne, Drehzahlmesser, Elektrische Fensterheber vorne Zusätzliche Ausstattung8fach bereift Hinweis: Die effektive Ausstattung kann von der publizierten Ausstattung abweichenBild 1 / 61 2 3 4 5 6
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2010 07:48 #1293933
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt wel meer niet. Wordt
Klopt wel meer niet. Wordt (werd in ieder geval eerder deze week, zie de advertentie nu niet meer zo snel) geadverteerd als een Executive level 3, maar het is een gewone 960 en geen executive, laat staan level 3. Typisch gevalletje van bel en klepel voor deze verkoper volgens mij.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2010 09:25 #1293939
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic aardige gasten...
Het zijn aardige gasten
(de vroegere Daf garage, John)
Maar het lukt ze maar niet .
Ik heb niet echt een auto daar voor een reële prijs zien staan.
Het zijn wel liefhebbers en ze proberen hun best te doen voor hun klanten.
maar echt veel verkopen doen ze niet. Ieder paar jaar komt er weer een andere verkoper cq familieilid die zegt dat ze het he-le-maal anders gaan aanpakken.
Netto resultaat is dat er niks wijzigt .
De auto: waarschijlijk is dit er een van een familielid, of toch via via aangekomen.
Ze wachten op die liefhebber die langskomt.
dus die staat er nog wel ff. net als die 760. Leuke auto belastingvrij. staat er bij. en meer niet.
(de vroegere Daf garage, John)
Maar het lukt ze maar niet .
Ik heb niet echt een auto daar voor een reële prijs zien staan.
Het zijn wel liefhebbers en ze proberen hun best te doen voor hun klanten.
maar echt veel verkopen doen ze niet. Ieder paar jaar komt er weer een andere verkoper cq familieilid die zegt dat ze het he-le-maal anders gaan aanpakken.
Netto resultaat is dat er niks wijzigt .
De auto: waarschijlijk is dit er een van een familielid, of toch via via aangekomen.
Ze wachten op die liefhebber die langskomt.
dus die staat er nog wel ff. net als die 760. Leuke auto belastingvrij. staat er bij. en meer niet.
- John Blummel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-11-2010 09:50 #1293944
door John Blummel
Beantwoord door John Blummel in topic aardige gasten,
weet ik, Jeroen, maar, naast Daf- ook Volvo-dealer geweest, v/h "Van Thiel Garagebedrijven" aan de Molenstraat.
Die 760 is van Marjo, zit zelfs een andere motor in.
Indertijd is gekozen voor oprichting van een geheel nieuw bedrijf aan de Kantsingel, opgestart door Marjo, terwijl zijn vader Daf vrachtwagens (tegenwoordig Alllers) ging voeren. Volvo stelde indertijd (te) hoge eisen, men wilde niet gebonden zijn, etcetera.
Inmiddels is de zaak gedateerd geraakt, m.n. de werkplaats. De afd. verkoop werd sinds jaar en dag geleid door Joop v Velzen, inmiddels met pensioen, welke Joop opgevolgd werd door de zoon van de eigenaar, Jeroen Reijs.
Voor het overige ben ik het helemaal met je eens.
av jb
Die 760 is van Marjo, zit zelfs een andere motor in.
Indertijd is gekozen voor oprichting van een geheel nieuw bedrijf aan de Kantsingel, opgestart door Marjo, terwijl zijn vader Daf vrachtwagens (tegenwoordig Alllers) ging voeren. Volvo stelde indertijd (te) hoge eisen, men wilde niet gebonden zijn, etcetera.
Inmiddels is de zaak gedateerd geraakt, m.n. de werkplaats. De afd. verkoop werd sinds jaar en dag geleid door Joop v Velzen, inmiddels met pensioen, welke Joop opgevolgd werd door de zoon van de eigenaar, Jeroen Reijs.
Voor het overige ben ik het helemaal met je eens.
av jb
Moderators: Jerry Stam