Rode kruisjes

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2010 00:11 #1083667 door Mathy van Nisselroy
Rode kruisjes is gemaakt door Mathy van Nisselroy
Hallo Volvisti
Geregeld komt er een melding voorbij, dat er ergens geen plaatjes verschijnen maar rode kruisjes.  Dat kan een aantal oorzaken hebben, een daarvan is een foute link naar de plek waar die plaatjes staan.
Daarom bij deze het verzoek, om als er ergens plaatjes ontbreken, niet alleen het ontbreken te melden, maar vooral ook in welk(e) bericht(en) ze ontbreken.  Dat maakt het voor ons gemakkelijker om te kijken of we die plaatjes weer zichtbaar kunnen maken.
Bij voorbaat dank hiervoor.
groetjes
Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• G.J.M. Molenaar (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2010 02:12 #1293027 door G.J.M. Molenaar (GAST)
Beantwoord door G.J.M. Molenaar (GAST) in topic Goed voorstel
Dat is een goed plan. Komt bij mij regelmatig voor, wat ik alleen dan niet begrijp, dat als er een kleine foto serie verschijnt van bijv. foto 1 t/m 6 er foto 3 en 5 "gekruist" zijn. Hier zie ik de logica niet van in.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-11-2010 10:11 #1293045 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Flickr, Imageshack, etc.
Even een quote uit een ander topic:

jdutman schreef : Maar je kunt idd beter een imageshack account openen oid en vanuit daar foto's laten zien.

Ik snap wel dat mensen hiertoe overgaan, maar ik wil toch even een lans breken voor de fotopagina's op deze site. Als je afbeeldingen die op een andere server staan toevoegt aan een pagina en die server gaat om wat voor reden dan ook uit de lucht, dan zijn die afbeeldingen in die pagina dus niet meer zichtbaar. Dat is zonde.
Ik weet zo gauw geen voorbeeld hier op de site, maar wel een (ooit) hele goede <a href=" forums.turbobricks.com/showthread.php?t=...mp;highlight=1161423 " target="_blank">pagina op TB met uitleg over de M90 versnellingsbak. Als je de link opent zie je wel wat ik bedoel. Alle afbeeldingen (waar ook in de tekst naar verwezen wordt) zijn weg omdat de server waar de foto's op staan uit de lucht is, of het account van die persoon, of wat dan ook. Daar kan een moderator meestal ook niets meer aan doen.
Als ik hier dus afbeeldingen wil laten zien die ik van belang acht voor het nageslacht maak ik een fotopagina aan, zodat het artikel en de foto in elk geval bij elkaar in de buurt staan.
Ik hoop wel dat het het invoegen van foto's hier op de site wat makkelijker gemaakt kan worden, maar tot die tijd vind ik het de extra moeite wel waard. Het is de beste garantie dat pagina's weergegeven blijven worden zoals ze bedoeld zijn.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2010 17:11 #1293220 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic x

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2010 17:58 #1293225 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Deze

Pietjeprecies schreef : Ik heb er vandaag drie gevonden:
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/9134 "> www.volvo700vereniging.nl/node/9134

Goed zo? Of kan ik het beter als PB naar een mod. sturen?

Deze foto staat er gewoon nog hoor.
Althans ik zie mijn eigen foto nog steeds.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-11-2010 20:00 #1293249 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic lager

960 estate 1996 schreef : Althans ik zie mijn eigen foto nog steeds.

Maar die van Willem zijn weg.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-11-2010 00:05 #1293288 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Privehoek
Hallo Pieter

Pietjeprecies schreef : Ik heb er vandaag drie gevonden:
<a href="/node/9134"> www.volvo700vereniging.nl/node/9134
<a href="/node/17112"> www.volvo700vereniging.nl/node/17112
<a href="/node/33234"> www.volvo700vereniging.nl/node/33234
Goed zo? Of kan ik het beter als PB naar een mod. sturen?

Ik heb de eerste link bekeken.  Alle foto's van Willem die niet meer zichtbaar zijn, stonden in Willem's privehoekje.  Die zijn weg.
Het eerste bericht in je tweede link bevat ook veel verwijzingen naar iemand's privehoek.  Ook die foto's zijn waarschijnlijk voor eeuwig verdwenen.
Verder heb ik niet gekeken.  Ik zie de rode kruisjes pas, als ik een bericht wil bewerken.  Dus ik moet ieder bericht apart open maken.  En daar is geen beginnen aan.
Dus als je een link hebt waarin je plaatjes mist, dan ook graag aangeven in welke berichten die plaatjes ontbreken.  Liefst voorzien van indiener en dag en tijd.
BTW die kruisjes, laat alleen IE die zien of zijn er ook andere browsers waarbij je de kruisjes ziet?
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam