Geregeld/klaar. logistiek: 1 doos van regio Den bosch/Breda/Tilburg naar Carlo sleuteldag
- V700 register
- Nieuw lid
-
Collega's,
Gaat toevallig iemand uit de driehoek Den Bosch/Tilburg/Breda naar de sleuteldag bij Carlo? Ik heb een doos wieldoppen voor Jan Postma die Niels vanaf Carlo mee naar Friesland zou willen nemen. (is het nog te volgen?)
Als nu iemand uit genoemde driehoek naar Carlo's sleuteldag gaat, dan zou ik die dopen graag bij hem afwillen geven om mee te nemen naar Carlo, opdat Niels de doos dan vanaf Carlo mee naar Friesland kan nemen.
Dankjewel voor reacties.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Hallo Richard,richard.vandeven schreef : Collega's,
Gaat toevallig iemand uit de driehoek Den Bosch/Tilburg/Breda naar de sleuteldag bij Carlo? Ik heb een doos wieldoppen voor Jan Postma die Niels vanaf Carlo mee naar Friesland zou willen nemen. (is het nog te volgen?)
Als nu iemand uit genoemde driehoek naar Carlo's sleuteldag gaat, dan zou ik die dopen graag bij hem afwillen geven om mee te nemen naar Carlo, opdat Niels de doos dan vanaf Carlo mee naar Friesland kan nemen.
Dankjewel voor reacties.
Groeten, Richard van de Ven 940; 2.3i Polar; bj 9-94; B230FD; 8 kleps; benzine; 160k km; automaat; sedan
Ik zit in de driehoek, nl in Drunen, adresgegevens staan in de ledenlijst.
Ik hoor wel of het nodig is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als ik iets voor je kan betekenen, geef maar een belletje 06-22729959
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dank voor je aanbod. Was gister te laat thuis om er nog gebruik van te kunnen maken. Ik zal met Willem V contact maken om te vragen of/wanneer ik hem die doos mag geven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Namens Postma bedankt voor je aanbod. Mag ik vandaag einde dag/begin avond, een doos bij je afgeven, voor Niels die Niels dan weer aan Jan Postma geeft?
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Richard,richard.vandeven schreef : Hallo Willem,
Namens Postma bedankt voor je aanbod. Mag ik vandaag einde dag/begin avond, een doos bij je afgeven, voor Niels die Niels dan weer aan Jan Postma geeft?
Er is altijd wel iemand thuis. Ik zorg er dan wel voor dat de doppen bij Jan terecht komen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jongens bedankt!!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-