Leuk, die vertaalsites...

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2010 23:11 #1083433 door V700 register
Leuk, die vertaalsites... is gemaakt door V700 register
Wat vinden jullie van de volgende tekst, gevonden op www.worldlingo.com ...
 Volvo 760760 waren de poging van Volvo om een plaats in te cementeren prestige markt, na de bouw van een reputatie voor stevige en veilige (eerder dan radicale luxurious ook knownn als „Tank“) auto's. Januari Wilsgaard, hoofd van het Ontwerp van Volvo en Stilerend team, stelde meer dan 50 nieuwe ontwerpen voor de nieuwe auto voor. Het werd geïntroduceerdn aan De V.S. in 1982 voor het modeljaar van 1983 als sedan 760 GLE. Dit nieuwe ontwerp werd gekritiseerd door de media wanneer vrijgegeven: Gordon Murray van Autocar Tijdschrift bovengenoemd, „aan me is het obsceen! Dat gaat net tegen de korrel van wat iedereen anders probeert om te doen. Aan me kijkt het als een Europese versie van een Noordamerikaanse auto. Het veroorzaakt de zelfde hoeveelheid macht zoals a 2600 of 3500 - in deze dag en verouderen het doen walgen me om iets als dat ongeveer te zien. Het is achteruit een welomlijnde stap. „Dat alles veranderde nochtans toen Autocar en de Auto & de Bestuurder hun handen op een turbo intercooled 760 kregen; zij zeiden het één van de beste behandeling en de snelste versnellende auto's was die zij in een tijdje gezien hadden, dat van 0-60 MPU (97 km/h) dondert binnen onder 8 seconden.
Turbocharged en intercooled varianten werd toegevoegd in 1984, werden de varianten van de postwagen en 740 - 760's laag-specificatiesibling - geïntroduceerd voor het modeljaar van 1985. Voor het modeljaar van 1988, de 760 ontvangen talrijke updates. Van de buitenkant, was het merkbaarst van de meer dan 2.000 veranderingen het herziene voorbladmetaal, met inbegrip van een aluminiumkap, in een nis gezette ruitewissers, en nieuwe aërodynamische koplampen. Binnen, al werd 760s uitgerust met een nieuwe elektronische klimaatcontrole (ECC), een herzien dashboard, three-position schuine standleiding, en een nieuw stereosysteem. Onderaan, ontvingen sedans het zelfde multi-verbinding onafhankelijke achteropschorting dat werd gebruikt op 780.[1] Samen met het herziene streepje, zag het binnenland de toevoeging van een herzien koepellicht en vele stof stukken accentueren.
Volvo 760 werd ook gebruikt als a politie auto in verscheidene landen. Oostduitse dictator Erich Honecker gebruikte ook vaak dit Volvo in zijn regeringsautopool.
Voor zijn definitief jaar van productie, 1990, 760 ontvangen verwijderen de steel sedans van lichten in de stijl van Volvo 780 (zie verder), en minder belangrijke binnenlandse veranderingen. 760 werden beëindigd na het modeljaar van 1990 (met productie die beëindigt 27 Juni 1990), en werd vervangen door Volvo 960, een evolutieve update van de 760 chassis. Volvo 740 overleefde 760, blijvend nog eens twee jaar.
Al 760s werd ingebouwd Kalmar, Zweden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-10-2010 23:20 #1291669 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Onleesbaar
Uit welke taal komt dit?
Als je van b.v. Zweeds naar Nederlands laat vertalen gaat dat volgens mij zo: Zweeds -> Engels -> Nederlands. Het resultaat wordt er onderweg niet beter op.
Meestal zijn de Engelse vertalingen van dit soort sites (ik gebruik doorgaans Google translate) beter. Let wel, ik zeg niet 'goed'  , want vaak wordt het zinsverband totaal verkracht door de vertaalautomaat.

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2010 09:13 #1291681 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Forum
Het lijkt inderdaad nergens op!
Je kunt ook even hulp op het forum vragen natuurlijk.
Ton.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-10-2010 15:31 #1291711 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die vertaal machines werken
die vertaal machines werken inderdaad voor geen meter. Ik ben daar achter gekomen toen ik keihard uitgelachen werd door mijn leraar engels op de middelbareschool.

Moderators: Jerry Stam