Dag begon zo mooi
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2010 17:26 #1083421
door Ries van Lomwel
Dag begon zo mooi is gemaakt door Ries van Lomwel
De dag begon koud maar wel droog en aangezien ik geen toestemming had gekregen om verzwaarde veren (via Wytze gekocht ) op de sleuteldag bij Carlo te monteren op de 945, vandaag voor de deur de achterveren vervangen na de deceptie van vorige week toen het me niet lukte de auto te starten om bij de PKKKdag in Friesland dat te doen. Viel mee met name dankzij de handleiding/tips op dit forum. Aangezien ik lekker bezig was en voor de koffie beide veren al geplaatst had, werd ik overmoedig en bedacht dat dit het moment was om ook maar gelijk de winterbandjes erop te leggen. Euro 530,= betaald voor nieuwe conti's TS 830 die goed uit de tests van de consumentenbond waren gekomen (spontaan gekocht in het dorp zonder eerst echt te zoeken op Internet maar na een check bleek dit volgens mij erg goedkoop te zijn) Mijn zwarte velgjes vorige week uit de schuur gehaald en bij het adres van de bandjes kunnen monteren en balanceren. Dus appeltje - eitje voor de deur dacht ik maar tjemig na een half uur begon het toch te regenen.... Wel gewoon doorgaan natuurlijk want een baksteen op twee banden gaat niet echt lekker. Enfin uiteindelijk zaten ze erop en karren ermee. Beetje stroperig maar wel veel grip en ik voel me weer lekker veilig voor de komende winter. Openhaard aangedaan, lekker drankje erbij en genieten van het bereikte resultaat.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2010 19:38 #1291629
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gelukkig
Gelukkig is de dag goed geeindigd, zij het met slecht weer.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-10-2010 19:42 #1291635
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Winterbanden....
staan voor a.s. maandag op het programma. 12 banden in totaal.
Nou maar hopen dat het droog blijft.
Nou maar hopen dat het droog blijft.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-10-2010 15:29 #1291710
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Het hele wagenpark aan de
Het hele wagenpark aan de winterbanden! Waar laat je ze..........
Ik heb al vaak zitten twijfelen over wel of niet winterbanden maar altijd denk ik: waar moet ik die krengen kwijt.
Ik heb al vaak zitten twijfelen over wel of niet winterbanden maar altijd denk ik: waar moet ik die krengen kwijt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2010 10:48 #1291774
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bij de bandenman?
Mijn bandenman slaat ze keurig voor me op als ik dat wil hoor.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-10-2010 11:21 #1291777
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic iid opslaan
Inderdaad slaat mijn bandenman gewoon de Michelins een winterje op zonder extra kosten ( zal wel in prijs zitten van de nieuwe winterbanden)
Moderators: Jerry Stam